تحقق شعار رونق تولید با تأمین منابع مالی قطعه سازان

دوشنبه 17 تیر 98 ساعت 10:53
تحقق شعار رونق تولید با تأمین منابع مالی قطعه سازان

نجفی منش گفت: بازار خودرو زمانی می‌تواند در جهت تحقق شعار رونق تولید گام بردارد که منابع مالی قطعه سازان به موقع و به جا تأمین شود.

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور   اظهار کرد: ثبات در بازار زمانی رخ می‌دهد که قطعه سازان پول خود را دریافت کنند به  عنوان مثال  گروه سایپا بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند اگر همین شمار تولید صحت داشته باشد می‌تواند بازار خودرو را اغنا کند و دیگر شاهد حباب قیمتی نباشیم.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: قیمت‌ واقعی خودرو، قیمتی است که کارخانه اعلام می‌کندو قیمتی که در بازار اعلام می‌شود غیر واقعی است.

نجفی منش اظهار کرد: چندین بار در خصوص قیمت‌های فعلی خودرو در بازار  هشدار داده بودم که خوشبختانه با وجود هشدارها و پیش  بینی‌ها معلوم شد که قیمت‌های واقع در بازار واقعی نیست.

این مقام مسئول  تصریح کرد: بازار خودرو زمانی می‌تواند در جهت تحقق شعار رونق تولید گام بردارد که منابع مالی قطعه سازان به موقع و به جا تأمین شود. در واقع قطعه ساز هزینه زحمت خود را به موقع  دریافت کند.

نجفی منش بیان کرد: هرگاه در بازار قیمت‌ها واقعی و بر اساس استانداردهای اقتصادی تعیین شود می‌توان انتظار کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان را برای سو استفاده از قیمت‌ها در بازار داشت.

وی گفت: امروز اقتصاد ایران، جبهه اصلی جنگ اقتصادی به‌شمار می‌رود و هزینه‌ای که برای به ثمر رساندن یک اقتصادی صرف می‌شود بسیار سنگین‌تر از یک جنگ نظامی خواهد بود.

نجفی منش بیان کرد: از آنجایی که بحث بازار خودرو بخش‌های گوناگونی از جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد ، افراد زیادی هم در این مورد دخالت و ورود پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar