تحویل مرحله نخست هن تنگ X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد

پنج شنبه 20 دی 97 ساعت 14:20
تحویل مرحله نخست هن تنگ X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو گفت: روند تولید فوتون ساوانا و هن تنگ شروع شده و عظیم خودرو به طور رسمی وارد فاز تولید شده است.

عقیل مصطفایی با ذکر اینکه گروه صنایع تولیدی عظیم خودرو در سایت بروجرد اقدام به تولید فوتون ساوانا کرده است، گفت: با تولید انجام شده در طول دو ماه اخیر سررسید اول از تعهدات فوتون ساوانا به متقاضیان تحویل داده شد و از بهمن ماه مرحله دوم تحویل فوتون ساوانا شروع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تولید هن تنگ X7 هم به زودی شروع خواهد شد، اظهار کرد: تحویل مرحله اول هن تنگ X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد.

مصطفایی با ذکر اینکه ظرفیت تولید در سایت ۱۰ دستگاه در ساعت است، گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه هن تنگ تولید شود ولی تمایل داریم که تیراژ تولید بالاتر برود که نیازمند رفع مشکلات موجود در زمینه نقل و انتقالات ارز است، البته در مقایسه با دیگر شرکت‌ها شرایط بهتری داریم چون که بخشی از خرید قبلاً انجام شده است.

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو با اشاره به اینکه ساوانا هم اکنون ۳۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است، گفت: در خصوص هن تنگ X5 و X7 قیمت هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما تا پایان ماه جاری و با ارسال دعوتنامه های متقاضیان قیمت دقیق معلوم خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "تحویل مرحله نخست هن تنگ X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ابراهیم
مهمان
این هن تنگ ک ما ثبت نام کردیم پولش رو جرینگ واریز کردیم رو از کجا باید بریم پیگیری کنیم ..لطفا ی پاسخگو از این بنگاه اقتصادی مرد باشه وجود داشته باشه غیرت داشته باشه بیاد این ماشین مارو بعد ۳ سال بلاتکلیفی تحویل بده .. زندگیم رو بخاطر این آقای ایکس از دست دادم با ۲ تا بچه .. میخواستم باهاش برم کارکنم تو ی شرکت خصوصی .. خدا از باعث و بانی این گرفتاری نگذره .. دیگه نمیدونیم تو این مملکت چطوری باید زندگی کنیم بخدا ۲۰ سال کارکردیم دادیم ماشین ثبت نام کنیم باهاش ۱۰ سال کارکنیم… بیشتر
ابراهیم
مهمان

سلام سال ۹۸ بالاجبار دفتر فروش هنینگ ثبت نام کردم متاسفانه ۲۵۰ میلیون تومان رو هرچیز دیگه ای گرفته بودم ۲.۵ میلیارد پول و سرمایه شده بود .. چطوری باید پیگیر شد ..کسی پاسخگو نیست واقعا ..؟؟؟ مگه میشه دزدی و کلاهبرداری کرد و هیچ کس پاسخگو نباشه

ناصر
مهمان

ماشینای عظیم خودرو خدمات پس از فروش نداره تو بازار خریدار نداره صاحب اول و آخرش خودتون میشه مراقب باشید