سالانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات کشور جان خود را از دست می دهند

پنج شنبه 11 اسفند 01 ساعت 15:14
سالانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات کشور جان خود را از دست می دهند

فرمانده فراجا اظهار داشت: سالانه ۱۷ هزار نفر در حوادث جاده ای کشور جان خود را از دست می دهند که تلاش می شود در دوره جدید این آمار به نصف کاهش یابد.

سردار احمد رضا رادان ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: دوره خاص و حساسی مسئولیت به ما محول شد و این شرایط بسیار ویژه است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: در حوادث اخیر تمامی رسانه‌های معاند و همه دشمنان به شکل بی سابقه‌ای متحد شدند و همه تلاششان این بوده است که جو ناآرامی را ایجاد کنند.

وی بیان داشت: بعد از فتنه‌های اخیر مردم در ۲۲ بهمن شگفتی آفریدند و امیدواریم لیاقت خدمت رسانی بیشتر در پاسخ به این حضور گسترده مردم را داشته باشیم.

سردار رادان در ادامه با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب در سپردن مسئولیت فرماندهی انتظامی کشور گفت: ۷ فرمان در این حکم آمده است که یکی از آنان به همگان ارتباط دارد و جلب رضایت الهی و در ادامه آن جلب رضایت مردم و ارتقا توانمندی‌ها و آموزش‌های تخصصی و رعایت شأن پرسنل از حمله سفارش‌ها بوده است و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند همه دستگاه‌ها می‌بایست به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی عنوان داشت: پس از شروع به فعالیت برای تحقق این فرمان‌ها برنامه ریزی صورت گرفت و امیدواریم در جهت عملی شدن آنان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: این مسیر بدون دعا پیش نخواهد رفت و امیدواریم با دعای خیر علما و مردم به توفیقات دست یابیم.

وی برخورد با سارقین و ساماندهی معتادان متجاهر را از جمله برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در دوره جدید برشمرد.

وی با بیان اینکه در سفرهای نوروزی بدنبال کاهش تصادفات هستیم افزود: تصادفات جاده‌ای کشور سالانه ۱۷ هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند که با وجود کاهش آمار در سالهای اخیر اما همین آمار بسیار زیاد است و تبعات سنگینی نیز پس از آن به همراه دارد.

سردار رادان گفت: رئیس جمهور تاکید دارند طی برنامه‌ای این آمار به نصف کاهش یابد و در ادامه نیز تلاش‌ها برای حداقلی شدن تلفات در تصادفات اقدامات لازم صورت گیرد.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar