تعیین تکلیف ترخیص ۱۳ هزار خودرو از گمرک

چهارشنبه 19 دی 97 ساعت 13:14
تعیین تکلیف ترخیص 13 هزار خودرو از گمرک

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعیین تکلیف ترخیص ۱۳ هزار خودرو از گمرک با مصوبه دولت خبرداد.

رضا رحمانی وزیر صنعت در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما اصولی را پیگیری می‌کنیم که به افزایش تولید و کاهش قیمت منجر شود و در حال حاضر نمایشگاهی هم برای ساخت داخل و تولید قطعات در شهر آفتاب برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: امروز کیفیت و قیمت در بازار محل بحث است و ما فعلاً در پی این هستیم که تولید را حفظ کنیم و تیراژ خودرو را افزایش دهیم تا خودروسازان موظف شوند که هشتاد درصد تولید را به تعهدات خود اختصاص دهند و تا ۲۰ درصد را به شیوه جدید عمل کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک گفت: مصوبه ترخیص ۱۳ هزار خودرو در نشست دولت مطرح شد و در نشست قوا هم مورد بررسی قرار گرفت و ابلاغ می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه ترخیص خودرها با مصوبه دولت تعیین تکلیف شده است، ادامه داد: بعضی از این خودروها باید به دست مردم برسد و مشخص شده که وارد کننده تخلفی داشته و مردم تقصیری نداشتند و برای ترخیص آن دستگاه‌های گوناگون به این نتیجه رسیدند که باید این خودروها را ترخیص کنند.

رحمانی ادامه داد: آنچه در خصوص تحویل این خودروها اهمیت داشت، تعیین تکلیف آنها در گمرک بود چون حتی بعضی از اینها عوارض گمرکی را هم پرداخت کرده بودند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar