تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی

سه شنبه 16 دی 99 ساعت 13:13
تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: شهروندان برای ترخیص موتورسیکلت های رسوبی باید به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کنند.

سرهنگ عین الله جهانی اظهار کرد: طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های رسوبی از هجدهم آبان ماه آغاز شد و بنا بود تا دو ماه بعد یعنی هجدهم دی ماه ادامه داشته باشد.

وی افزود: اما با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی این طرح یکسری از شهرها در وضعیت قرمز به خاطر بیماری کرونا قرار داشتند، این طرح نتوانست خیلی خوب و آن طور که انتظار می‌رفت اجرا شود.

جهانی تصریح کرد: با کم شدن محدودیت‌ها در شهرها و همچنین با فروکش کردن بیماری، مردم استقبال بهتری از طرح کردند اما این استقبال همزمان با روزهای پایانی طرح شده بود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: به همین منظور سردار سیدکمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا دستور داد تا طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه تمدید شود.

وی گفت: در این طرح موتورسیکلت‌هایی که تحت عناوین مختلف سالیان سال در پارکینگ‌ها توقیف بودند با تسهیلات ویژه ای ترخیص می‌شوند.

جهانی افزود: به مردم عزیز توصیه می‌کنم برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی به ستادهای ترخیص پلیس راهور مراجعه نکنند، چون که کارشان ناقص می‌ماند. بهتر است مردم از ابتدا به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند تا با روال سریع‌تری بتوانند موتورسیکلت‌های خود را ترخیص کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: زمان اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن تمدید شده اما تغییری در نحوه ارائه دادن تسهیلات و همچنین مراحل ترخیص به وجود نیامده است و بهتر است مردم ترخیص موتورسیکلت‌های خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar