تولید خودرو به بالای ۲ هزار دستگاه در روز رسیده است

دوشنبه 7 مرداد 98 ساعت 15:18
تولید خودرو به بالای 2 هزار دستگاه در روز رسیده است

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت اظهار داشت: تولید خودروی ما که به ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده بود هم اکنون به بالای ۲ هزار دستگاه رسیده است و از شرایط سخت عبور کردیم.

اکبر صادقی در نخستین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور بازرسان و ناظران ارشد در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، بیان کرد: ۴۷ درصد GDP کشور را وزارت صنعت، معدن و تجارت به خود اختصاص داده است که این بیانگر اهمیت کار در این مجموعه است‌.

وی با اشاره به اینکه وزارت صمت یک وزارتخانه گسترده است و برنامه‌های جامعی برای بازرسی و نظارت عملکرد آن تدوین شده است، تصریح کرد: الگو و استراتژی ما سند چشم انداز، فرمان ۸ ماده‌ای رهبری، نقشه راه اصلاح نظام اداری و قانون ارتقای سلامت اداری و آیین نامه پیشگیری از فساد و دیگر اسناد بالادستی است.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت در ادامه اضافه کرد: نظارت و بازرسی جزو ارکان مدیریت است، نشست‌های مداوم و دو هفته یکبار داریم.

صادقی با ذکر اینکه نظام‌ نامه بازرسی از طرف وزیر صمت ابلاغ شده است، گفت: در این نظام نامه و این ابلاغ یک وحدت رویه برای سیستم‌های اداری طرح ریزی شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: گلوگاه‌های فساد شناسایی شده است که برنامه عملیاتی برای اصلاح آن تدوین شده است.

مدیر کل دفتربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت در ادامه در مورد رویکردهای خود، بیان کرد رویکرد پیشگیرانه داریم، استقرار سامانه‌های الکترونیکی در این راه به ما کمک می‌کند.

صادقی اضافه کرد: سامانه جامع تجارت که از تأمین تا توزیع را پوشش می‌دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.

وی با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تهاجم شدید اقتصادی علیه ما دارند، گفت: در این جنگ اقتصادی مدیران برای پیگیری برنامه‌ها عزم جدی داشته باشند.

مدیر کل دفتربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اشاره به شرایط کنونی خودرو، افزود: تولید خودروی ما که به ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده بود هم اکنون به بالای ۲ هزار دستگاه رسیده است و از شرایط سخت عبور کردیم.

صادقی همچنین گفت: اتاق شیشه‌ای برای شفافیت و مبارزه با فساد در وزارت صمت ایجاد خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین شماره تلفن اختصاصی ۰۹۱۲۲۹۶۵۰۸۷ برای طرح شکایات مردمی و ارائه گزارش‌های بازرسی و نظارت از طریق مردم در اختیار آن‌ها قرار دارد و مردم می‌توانند از طریق این شماره با ما مرتبط باشند.

لازم به ذکر است، نخستین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت امروز دوشنبه با حضور بازرسان و ناظران ارشد و با هدف شفاف سازی، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در سازمان توسعه تجارت ایران در حال برگزاری است.

ایلنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar