جشنواره ماه رمضان مدیران خودرو با هدایای ارزنده

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
جشنواره ماه رمضان مدیران خودرو با هدایای ارزنده

گروه مدیران خودرو با اعلام شرایط فروش خود در ماه رمضان، با ازای خرید هریک از خودروهای برند MVM و یا CHERY شانس برنده شدن متقاضیان خود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM 110S و سه سفر تفریحی به برزیل را مهیا کرد.

گروه مدیران خودرو تولید کننده خودروهای برند MVM و CHERY که بعنوان بزرگ‌ترین خودرو ساز بخش خصوصی حال حاضر در کشور مطرح است، با برگزاری کمپین مخصوص خود در ماه مبارک رمضان جوایز مخصوصی برای متقاضیان محصولات خود تعیین کرده است.

بنابر اعلام واحد روابط عمومی گروه مدیران خودرو، متقاضیان با خرید هریک از محصولات این گروه از برند CHERY در قرعه کشی سه بلیط سفر به برزیل شرکت داده خواهند شد.

همینطور هر یک از متقاضیان انواع خودروهای برند MVM با نهایی کردن خرید خود در ماه مبارک رمضان با خرید یکی از خودروهای این برند در قرعه کشی جایزه بزرگ ماه مبارک رمضان حاوی یک دستگاه خودرو MVM 110S شرکت داده خواهند شد و به قید قرعه به یکی از خریداران این خودرو تقدیم شود.

گروه مدیران خودرو همچنین در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه و همچنین ساعات بعد از افطار هم پذیرای بازدید کنندگان محصولات خود در سراسر نمایندگی‌های مجاز خود خواهد بود و به پاس حضور بازدیدکنندگان در محل نمایندگی‌ها به قید قرعه جایزه‌ایی به بازدید کنندگان اعطا خواهد کرد.

این کمپین همزمان با ماه مبارک رمضان از روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود و هر یک از خریداران با نهایی کردن خرید خود در این ایام می‌تواند شانس برنده شدن هر یک از جوایز تعیین شده را داشته باشد.

گروه مدیران خودرو در طول سال‌های پیش کمپین‌های مختلفی اجرا کرده است و جوایز متفاوتی را به خریداران و شرکت کنندگان در این کمپین‌ها تقدیم کرده است. سفر به چین، سفر به روسیه و … با جوایز گوناگون از جمله کمپین‌های موفق اجرا شده در مدیران خودرو بوده است.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط فروش به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar