آمادگی جهان نوین آریا آماده برای تولید خودروهای نیسان در ایران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آمادگی جهان نوین آریا آماده برای تولید خودروهای نیسان در ایران

عضو هیات مدیره شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در کشور از توانمندی این کمپانی برای تولید خودروهای نیسان در ایران خبر داد.

امیر حسن امیری، با اعلام این خبر در مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در ایران، فرصت دولت به صنعت واردات را منجر به حرکت درآوردن صنعت خودروسازی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد که واردکنندگان هم با سیاست‌ها و حمایت‌هایی که از طرف دولت صورت خواهد گرفت به سوی تولید محصولات وارداتی خود قدم بردارند.

به گفته وی، جهان نوین آریا این آمادگی را دارد تا با فراگرفتن سیاست‌های درست و حمایت‌های منطقی دولت از واردکنندگان رسمی خودرو، برای تولید دوباره خودروهای نیسان در کشور اقدام کند.

معاون فروش و خدمات پس از فروش نماینده نیسان در کشور، با اشاره به اینکه در سال اخیر رتبه سوم سهم بازار خودروهای وارداتی به خودروهای نیسان رسیده است، بیان کرد: تا به حال ۸۰۰۰ دستگاه از انواع محصولات نیسان به دست جهان نوین آریا به بازار ایران ارائه شده است.

امیری با توجه به اینکه ۲۰ شعبه و نمایندگی در سراسر ایران (شش شعبه و نمایندگی در تهران و بقیه در ۱۴ شهر بزرگ کشور) نسبت به فروش و خدمات پس از فروش خودروهای نیسان در کشور فعالیت دارند از بالا رفتن این تعداد به ۳۰ شعبه و نمایندگی تا آخر سال جاری خبر داد.

وی همچنین با توجه به اینکه گارانتی خودروهای نیسان در تمام دنیا ۳ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر است از برنامه ریزی برای ارائه گارانتی ۵ سال برای تعدادی از محصولات نیسان از طرف جهان نوین آریا در سال جاری خبر داد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش نماینده نیسان در ایران ادامه داد: تنوع در شرایط فروش و افزایش دوره بازپرداخت هم بعد از معلوم شدن موضوع ثبت سفارش واردات خودرو برای فروش محصولات نیسان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

امیری در پایان و در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم متقاضیان در جهان نوین آریا به عنوان ارزش اساسی و بنیادی که در تار و پود این شرکت نهادینه شده است پرداخت و یاد آوری کرد: من در کمپانی‌های گوناگون از خودروسازان دولتی تا خصوصی و در پست‌های مختلف مدیریتی فعالیت داشته‌ام اما احترام به متقاضی و توجه به خواسته‌های پیدا و نهان ایشان را در جهان نوین آریا به دست آوردم و این فرهنگ سازمانی حاصل و مدیون نگاه مدیریت ارشد مجموعه است.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar