کسب رتبه اول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
کسب رتبه اول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، گروه جهان نوین آریا موفق شده است یک بار دیگر به طور پی در پی رتبه اول در زمینه رضایت مندی متقاضیان از خدمات پس از فروش را در بین گروه‌های خودرویی در ایران کسب کند.

امیر حسن امیری، عضو هیئت مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران خبر داد: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، گروه جهان نوین آریا موفق شده است یک بار دیگر به طور پی در پی رتبه اول در زمینه رضایت مندی متقاضیان از خدمات پس از فروش را در بین گروه‌های خودرویی در ایران کسب کند.

در گزارش منتشر شده از طرف این گروه، ۲۳ گروه عرضه کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند. امیری افزود: قبل از این هم گروه جهان نوین آریا طبق گزارش سه ماهه سوم (پاییز) سال ۹۶ شرکت بازرسی کیفیت، در زمینه رضایت مندی متقاضیان از خدمات پس از فروش رتبه نخست را بین همه گروه‌های عرضه کننده خودرویی دریافت کرده بود. طبق گزارش اخیر منتشر شده از طرف این سازمان، گروه جهان نوین آریا موفق شد با دریافت امتیاز ۸۱۴ از ۱۰۰۰، نه تنها بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد بلکه با ثبت رکوردی تازه بیشترین امتیاز را در تمام دوره‌های این ارزیابی‌ها دریافت کند. گفتنی است که هدفگذاری وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه ارزیابی رضایتمندی متقاضیان از خدمات پس از فروش در سال ۹۶ برای عرضه کنندگان خودرویی امتیاز ۷۵۰ بوده که عملاً نماینده نیسان ژاپن در کشور امتیازی بالاتر از این هدف دریافت کرده است.

وی اشاره کرد: گروه جهان نوین آریا در سال پیش پیشرفت خوبی داشته است و با همت کل مجموعه توانسته است در زمینه ارزیابی‌های فروش و خدمات پس از فروش دستاوردهای خوبی داشته باشد. ولی این پیشرفت امری بی سابقه در صنعت خودروی ایران محسوب می‌شود.

گروه جهان نوین آریا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر گروه خودرویی محسوب می‌شود، همواره اهتمام مخصوصی به بهبود وضعیت خدمات پس از فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها و ارائه خدمات مدرن و متمایز طبق استانداردهای نیسان ژاپن در زمینه خدمات پس از فروش توانسته است به بهترین شکل در جهت رضایت متقاضیان گام بردارد.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar