حقوق مصرف کننده جزء اولویت‌های خودرسازان نیست

یکشنبه 25 فروردین 98 ساعت 11:28
حقوق مصرف کننده جزء اولویت‌های خودرسازان نیست

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چون که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی‌کنند و در واقع افسار گسیخته و خودرأی هستند به هر حال حقوق مصرف کننده‌ها جزء اولویت‌های خودرسازان به شمار نمی‌رود و توجهی به حقوق مردم نمی‌کنند.

بهرام پارسایی با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت گرانی خودرو در ایران سرسام آور است، احتمال این وجود دارد که قیمت خودروها به نرخ‌های متعادلی برگردند، گفت: قطعاً در روزهای آتی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از انبارهای گروه‌های خودرسازی بازدید خواهند داشت

کمیسیون اصل ۹۰ از خودرسازان بازرسی و نظارت می‌کند

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ یکسری اطلاعات از انبارهای خودرسازان دارد و لذا از شهروندان هم تقاضا داریم که اگر اطلاعاتی در رابطه با انبارهای خودرسازان دارند در اختیار کمیسیون متبوع بدهند تا برای رسیدگی به یک اطلاعات کافی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: مقرر شده است که یک کمیته‌ای از کارشناسان حسابداری و حسابرسی که متشکل از مراجع ذی صلاح است؛ تشکیل شود و این موضع هم مهیا شده است که به خاطر وجود سیلاب در ایران این کمیته برگزار نشده است ولی در اسرع وقت نخستین رسیدگی ما نظارت و بازرسی از خودرسازان است.

بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید

عضو فراکسیون امید مجلس در پرسش به پاسخی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که درروزها و ماه‌های آینده شراط فروش خودرو تغییر کند و قیمت خودرو کاهش پیدا کند، اظهار کرد: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چون که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی‌کنند و درواقع افسار گسیخته و خودرأی هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به هر حال حقوق مصرف کننده‌ها جزء اولویت‌های خودرسازان به شمار نمی‌رود و توجهی به حقوق مردم نمی‌کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar