خبر خوش در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی

چهارشنبه 22 اسفند 97 ساعت 13:40
خبر خوش در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: خودروهایی که به خاطر ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف شده‌اند با پرداخت جریمه از پارکینگ ترخیص خواهند شد.

سید کمال هادیانفر در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای که از طرف پلیس انجام گرفته خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه به دلیل بالا بودن جریمه توقیف نخواهند شد.

وی در خصوص خودروهایی که هم اکنون در پارکینگ توقیف هستند و امکان ترخیصشان نیست گفت: خودروهایی که به خاطر ارتکاب تخلف راهنمایی و رانندگی توقیف شدند در صورتی که مالکانشان تا ۲۵ اسفند ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند این خودروها هم ترخیص می‌شوند البته به شرط آنکه فاقد دستور قضائی باشند.

وی با ذکر این که بهترین روز ما این بوده که خودرویی جریمه نشود، دربارهٔ تمهیدات پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال و شلوغی معابر هم گفت: در این زمینه ابلاغیه‌های لازم را انجام دادیم و تدابیر خاص را هم پیش بینی کردیم.

هادیانفر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای گذشته با اقدامات انجام گرفته از طرف پلیس به دیگر دستگاه‌ها شاهد ارتقای انضباط ترافیکی و افزایش سطح آگاهی اقشار گوناگون جامعه در فرهنگ ترافیک بودیم که امیدواریم این روند در آینده هم ادامه داشته باشند البته لازم است که شهروندان با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره ارسال پیامک تخلفات حادثه ساز برای مالکان خودروها هم گفت: به زودی این پیامک به شکل لحظه‌ای برای رانندگان ارسال خواهد شد که می‌تواند ضمن پیشگیری از حوادث رانندگی از انباشت جرائم و ایجاد بدهی معوق و ناشی از جرائم رانندگی برای رانندگان هم جلوگیری کند.

هادیان فر اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی در سال آینده را کاهش تصادفات، مدیریت الکترونیکی و هوشمند حوادث رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اعلام کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar