خودروسازان افزایش قیمت را به خوبی آموخته‌اند

شنبه 1 دی 97 ساعت 16:55
خودروسازان افزایش قیمت را به خوبی آموخته‌اند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: این روش که درهای ورودی ایران را بر روی خودروهای وارداتی ببندیم و با اعمال تعرفه بالا، واردات را محدود کنیم تا خودروسازان یکه تازی کنند درست نیست.

رضا علیزاده در مورد شرایط صنعت خودرو کشور و همچنین کنترل بازار خودرو، گفت: متاسفانه خودروسازان کشور در حق مردم، بیت المال و ملت جفا کرده‌اند و مقصر این موضوع شخص و یا مدیر خاصی نیست.

سنگ بنای صنعت خودرو به درستی قرار داده نشده است

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه سنگ بنای صنعت خودروسازی در کشور به درستی گذاشته نشده و این مسیر غلط درحال ادامه داده شدن است، تصریح کرد: هم اکنون که مشاهده می‌کنیم به بن بست رسیده‌ایم به دنبال نقاط ضعف و اشکالات موجود در صنعت خودور هستیم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چندین سال است که کارشناسان اعلام می‌کنند رویه فعلی صنعت خودرو سازی با شیوه کنونی نادرست است، ادامه داد: این روش که درهای ورودی کشور را بر روی خودروهای وارداتی ببندیم و با اعمال تعرفه بالا، واردات را محدود کنیم تا خودروسازان یکه تازی کنند صحیح نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با صرف بیت المال و به خطر انداختن جان مردم برای خودروسازان بازار انحصاری ایجاد کرده‌ایم، عنوان کرد: صنعت خودرو تنبل به بار آمده و پاسخگوی نیاز کشور نیست و از طرف دیگر بالا بودن قیمت تمام شده محصولات آنها به واسطه بالا رفتن نرخ ارز و تورم نیست بلکه عمدتاً به دلیل سوء مدیریت در سیستم به وجود آمده.

خودروسازان افزایش قیمت را به‌خوبی آموخته‌اند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آخر با ذکر اینکه خودروسازان تاکنون به خودشان زحمت نداده‌اند تا قیمت محصولات تولیدی و هزینه‌های سربار را کاهش دهند، گفت: خودروسازان کوتاه‌ترین راه که افزایش قیمت و بالا بردن دریافتی از مردم است را به خوبی آموخته‌اند و راهی غیر از این را بلد نیستند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "خودروسازان افزایش قیمت را به خوبی آموخته‌اند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
خلیلی
مهمان

الهی بحق خون شهدا پولایی که از راه گرون کردن خودرو ازمردم میگیرید از حلقوم مدیران خودروساز و زن و بچه هاشون پایین نره و تبدیل به درد بشه آخه چقدر خیانت به این مردم