خودروهای تولید داخل کجا هستند؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروهای تولید داخل کجا هستند؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با طرح این سوال که خودروهای تولیدی کجا هستند، گفت: چرا باید ظرف ۲۰ روز قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ با رشد ۳۵ درصدی از ۳۸ میلیون تومان به قیمت ۴۸ میلیون تومان در بازار برسد!

سعید موتمنی با اشاره به اینکه از ۱۷ فرودین ماه امسال تا به حال قیمت خودرو از کارخانه تا بازار شاهد اختلاف ۷۵ درصدی است، اظهار داشت: به عقیده ما علت اصلی این مسئله عرضه کم خودرو به بازار است البته خودروسازان در دفاع از خود می‌گویند تولید امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با طرح این سوال که خودروهای تولیدی کجا هستند، افزود: چرا ظرف ۲۰ روز گذشته قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با رشد ۳۵ درصدی از ۳۸ میلیون تومان به قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار برسد!

وی با اشاره به اینکه چرا باید در خودروهای سمند، پژو و دنا شاهد اختلاف قیمت بسیار بالا از کارخانه تا بازار باشیم، تصریح کرد: یکی دیگر از استدلال‌های خودروسازان در اختلاف قیمت خودروها از کارخانه تا بازار کمبود قطعات خودرو است ولی در این خصوص هم این پرسش مطرح می‌شود که چرا اختلاف قیمت ها در خودروهای چینی هم اتفاق افتاده است!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar