خودرو برقی بی کیفیت به خودروساز ایرانی فروخته می شود

سه شنبه 30 آبان 02 ساعت 13:29
خودرو برقی بی کیفیت به خودروساز ایرانی فروخته می شود

مدیرعامل یک شرکت خودروسازی ضمن هشدار به سیاست ورود خودرو برقی ارزان گفت: برخی خودروهای برقی که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش عمومی درآمد بسیار بی کیفیت بود.

مدیرعامل یک شرکت خودروسازی، با بیان این مطلب اظهار داشت: هر چند که سیاست های برقی سازی بسیار ناهمگون در حال تدوین و اجرا است اما از نظر بنده همین که خودرو برقی درک شده و بالاخره ورود و تولید آن شکل گرفت، یک اتفاق مهم است.

وی اضافه کرد: به هر حال از یک نقطه باید موضوع تولید و عرضه خودرو برقی آغاز می شد و ایجاد تقاضا در سمت مصرف کننده نیز موجب توسعه زیر ساخت ایستگاه های شارژ در کشور شد.

این فعال صنعت خودروسازی کشور متذکر شد: با سوابقی که از دولت وجود دارد متاسفانه هیچ گاه در ابتدا سیاست گذاری درستی انجام نشده و در طول زمان سیاستهای مورد نظر چکش می خورد و در جهت اهداف اصلاح می شود.

وی تصمیم برای واردات خودرو برقی را یک تصمیم سیاسی دانست که البته اتفاقات مثبتی را برای توسعه برقی سازی به دنبال خود دارد و افزود: مسئله مهم در واردات، نگاه سیاسیون به واردات خودرو برقی ارزان می باشد که این موضوع بسیار خطرناک است.

این مدیرعامل شرکت خودروسازی اضافه کرد: تنها خطری که در این روند مشاهده می شود و بسیار نگران آن هستم، ورود خودروهای برقی بی کیفیت است که موجب ضربه زدن به بازار و آینده خودرو برقی خواهد شد.

به گفته وی، در کشور چین شرکت های بسیاری دارای خودرو برقی هستند اما به واقع خودروهای برقی با کیفیت چینی متعلق به برندهای محدودی می شود.

این فعال صنعت خودروسازی کشور در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در همین نمایشگاه اخیر(نمایشگاه تحول صنعت خودرو) هم شاهد برخی خودروهای برقی بسیار بی کیفیت بودیم که با قیمت گزافی به شرکت ایرانی فروخته شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar