دانگ فنگ S30 به دست مشتریان رسید + قیمت

بروزرسانی در: یکشنبه 9 دی 97 ساعت 14:48
دانگ فنگ S30 به دست مشتریان رسید + قیمت

خودروی S30 نسخهٔ صندوقدار از دانگ فنگ H30 کراس با همان مشخصات فنی است. این محصول بتازگی توسط گروه ایران خودرو مونتاژ و راهی بازار شده است.

بسته ماندن مرزها در مقابل واردات مدل‌های خارجی، فرصتی مغتنم برای خودروسازان داخلی است تا با استفاده از تخفیف گمرکی به مونتاژ مدل‌های چینی و یکه تازی در بازار ایران، مشغول شوند. این خودروی چینی با بدنهٔ سدان، تفاوت فنی با H30 کراس ندارد و تنها به خاطر استفاده از صندوق عقب، کمی جادارتر خواهد بود.

دانگ فنگ S30 با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود تا قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه ارائه کند. وزن خالص این خودرو در مقایسه با H30 کراس، کمی بیشتر است ولی دقیقاً با همان موتور و جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته عرضه می‌شود. با این حساب، می‌توان اطمینان داشت در زمانی نزدیک به ۱۳ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و میانگین مصرف سوخت ۸ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.

این خودرو که مدتی پیش توسط ایران خودرو با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان به فروش رسیده بود از روز گذشته به دست مشتریان رسیده و فروشندگان بهای این سدان چینی را بین ۱۴۵ تا ۱۴۷ میلیون تومان در بازار اعلام می‌کنند.

اما میزان موفقیت این خودرو در بازار چقدر خواهد بود؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

11 دیدگاه ها برای "دانگ فنگ S30 به دست مشتریان رسید + قیمت"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علیرضا
مهمان

من۱۳ ماهه اچ سی دارم.ماشین متوسطیه اما نکته اینه قطعا از اس سی قشنگتر و البته به دلیل سبکتر بودن تیز تره.حالا چرا انقد اختلاف قیمت دارن جای سواله،هرچند که ۲۰ تومن هم واسه اینجور‌ماشینا زیاده