دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه پراید ۱۱۱ / دی ۹۷

بروزرسانی در: پنج شنبه 5 اردیبهشت 98 ساعت 16:13
دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه پراید 111 / دی 97

به اطلاع مشتریان محترم میرساند، دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه خودروی پراید ۱۱۱ ویژه مشارکت در تولید ، جهت تکمیل وجه به شرح جدول ذیل از تاریخ ۹۷/۱۰/۱۳ ارسال میگردد.

خودرو موعد تحویل نوع خودروی قابل تحویل رنگ
سایپا ۱۱۱ نقدی ویژه مشارکت در تولید مردادماه ساینا و تیبا
(به صورت پیشنهاد)
سفید - مشکی - نوک مدادی - نقره ای

زمان ارسال دعوتنامه ایران خودرو

زمان تحویل ایران خودرو

زمان ارسال دعوتنامه سایپا 

زمان تحویل سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه پراید ۱۱۱ / دی ۹۷"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
راشد
مهمان

سلام
از نمایندگی تماس گرفتند و گفتند شرکت سایپا امکان تحویل پراید ۱۱۱ را ندارد و از من خواستند که نسبت به تبدیل آن به تیبا ویا ساینا اقدام کنم و نهایتا من ساینا را انتخاب کردم و فرم را پر کرده و امضا و اثر انگشت از من گرفتند؟!! ولی متاسفانه من در ثبت نام آذز ماه ۹۷ با کمال تعجب دیدم که دارند پراید ۱۱۱ ثبت نام می کنند؟!!
اگر واقعا پراید۱۱۱ ندارید چرا ثبت نام می کنید ؟!! چرا به مردم دروغ می گویید؟!! چرا حق الناس میکنید؟!!
قسم حضرت عباس تان را قبول کنیم و یا دم خروس را.

حسن
مهمان

مجبور بودین ثبت نام کنید ..نکنین .حالا بخورین.

علیشاهی
مهمان

برای شما خوردن داره، برای من که ده تومن بیشتر ندادم درآمد یک ماهمه و عین خیالم هم نیست شما بگو ده سال دیگه سیصد میلیون تومن تحویل بدند هم پسرم میگیره میندازه گوشه پارکینگ دکوری بمونه، شما بخورین حالا

علیرضا
مهمان

یک ماه پیش گفتن امکان تبدیل تیبا و ساینا واسه دعوتنامه های مرداد ۱۱۱ هست پس الان دوباره چرا اینو مطرح کردن!!!? الان باید دعوتنامه های شهریور ۱۱۱ رو بدن. اصلا معلوم هس چ خبره؟؟؟!!!!

علیشاهی
مهمان

من هم خریدار ۱۱۱ برای تحویل هفته آخر مرداد هستم ولی یک ماه قبل پیامک دعوتنامه برام آمد که با مراجعه به نمایندگی همین‌ خودروها به بنده پیشنهاد شد که قبول نکردم و هرگز هم قبول نمیکنم چون همون موقع در نمایندگی تحویل فوری همین خودرو میسر بود و پارکینگ سایپا مملو از پراید ۱۱۱، پس چرا من از حقم بگذرم تا سایپا با فروش خودرویی که با پول امثال تولید کرده و فروش اون به قیمت بازار برای خودش و دوستانش سود کنه، لعنت