دو خودروی جدید هایما به زودی وارد ایران می‌شوند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
دو خودروی جدید هایما به زودی وارد ایران می‌شوند

شرکت هایما در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸، روز گذشته از نسخه‌های جدید هایما S5 و فامیلی رونمایی کرده است. هایما فامیلی جدید در بازار چین نام F5 را برای خود برگزیده است. هایما S5 هم با طراحی بیرونی و داخلی جدید به بازار جهانی معرفی شده و همچنین F5 هم به مراتب در مقایسه با نسخه قبلی خود بسیار به روزتر می‌باشد. پیش بینی شده است که هایما فامیلی یا همان F5 در نیمه دوم سال جاری به بازار کشور عرضه شود و احتمال دارد که S5 جدید هم از ابتدای سال آینده و یا اواخر سال جاری به بازار ایران بیاید.

مصطفی خان کرمی، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو پکن، در غرفه هایما گفته:

"ما برنامه داریم که دو مدل جدید را با مشارکت هایما در ایران تولید کنیم. در حال حاضر هایما فامیلی به ایران آمده و مراحل تست جاده‌ای و بازبینی فرایند تولید را طی می‌کند. این خودرو به عنوان یک سدان قرار است از طریق ایران خودرو به بازار معرفی شود. باید گفت که موتور این خودرو مشابه به هایما S5 است، اما به جای گیربکس CVT از یک جعبه دنده اتوماتیک عادی در آن استفاده شده است. همچنین به دنبال این هستیم که با شروع عرضه هایما S5 جدید در بازار چین، این خودرو را هم در داخل کشور تولید بنماییم. نمی‌توان در شرایط فعلی زمان دقیقی را برای شروع تولید و عرضه این خودروها اعلام کرد و بایستی منتظر باشیم تا فرایند عرضه این خودروها در نسخه جدید برای بازار چین آغاز گردد."

نظر شما در مورد این دو محصول جدید هایما برای بازار این چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

19 دیدگاه ها برای "دو خودروی جدید هایما به زودی وارد ایران می‌شوند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سینا
مهمان

خدارو شکر کار مونتاژ اشغال های چینی تو ایران داره شکوفا میشه لطفا حمایت ملی فراموش نشه

محمد
مهمان

من خودم یک سالی هست که هایما s7دارم و ازش کاملا راضی هستم.واقعا یکی از بهترین خودرو های چینی هست

بهروز
مهمان

خودروسازهای داخلی ( ویران خودرو یا سایپای تاحدی مطمین وغیره) نام غیر واقعیه، بهتره و پیشنهاد میکنم دوستان به این شرکتها نام خودرو فروش های داخلی انحصاری بگوییم. بیشتر به رفتارشون میخوره. حیف اون همه حمایت وسرمایه گذاری در این سی چهل سال که اینا تلف کردن.

حجت
مهمان

دوست عزیز بنجل های چینی نسبت به خودروهای خودمون که خیلی بهترن ،، ازسال ۵۳ تا ۸۳ پیکان زدیم ،،از ۸۳ هم تاالان که داریم پراید میزنیم بقیه رو مونتاژ میکنیم

سیاوش
مهمان

خودروسازهای ما به جاروبرقی تبدیل شده اند؛ خودروهای نخاله دنیا را جمع آوری می کنند.

محمد
مهمان

فقط تو عکس خوشکل و جذابن وگرنه تو واقعیت …..

داریوش رحیمیان
مهمان

هایما و جک نسبت به چینی های دیگه بهتره اما نسبت به چینی و ایرانی … متاسفم که با اوضاع نابسامان دلارمون داریم با هزینه ی بالاتر از خودرو اروپایی محصولات چینی میخریم .

سعید
مهمان

کاش در ایران خودرو و سایپا را ***می گرفتند تا اینقدر ماشین چینی وارد نکنن قالب کنن به ملت !! خدا به ما رحم کنه زمانی که چین دوچرخه بلد نبود بسازه ما ماشین تولید میکردیم حالا شدیم مستعمره چین …

احسان
مهمان

تا خودرو سازی ایران دولتی باشه و بازار خودرو رقابتی نباشه و جایی بنام شورای حمایت از مصرف کننده قیمت میذاره همین میشه
ملت سال۹۴ گفتن خودرو نمیخریم تحریم تا کیفیت بره بالا
ایرانخودرو و سایپا وام گذاشتن ملت ریختن کف بازارم جارو زدن ،طرف هنوز داره قسط پراید میده
از ماست که بر ماست

ماشین تولید نشده ،تست نشده، چرا پیش فروشش پر میشه ؟؟

OMID
مهمان

ماشین های چینی بسیار هم خوبن، وای به این ذهن شرطی دوستان که یه فکر غلط اگه بره توش دیگه در نمیاد