رانا فیس لیفت به بازار می آید

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 05:09
رانا فیس لیفت به بازار می آید

قیمت رانا صفر 

بعد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه سمند و سورن فیس لیفت در سال۱۳۹۷ ، هم اکنون تصاویری از رانای فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات مثبتی در ظاهر خودرو ایجاد کرده است .
قبل از هر چیز این نکته را خاطر نشان میشویم که خودروی رانا بر روی پلت فرم ۲۰۶ سوار است و از حیث قابلیتهای حرکتی مشابه پژو ۲۰۶ SD می باشد و حتی اگر این خودرو را از نمای کناری نگاه کنید متوجه شباهت ۱۰۰% این خودرو و پژو۲۰۶ اس دی خواهید شد.

تغییرات رانا فیس لیفت نسبت به نسخه معمولی:

در نمای عقب نسخه فیس لیفت شاهد چراغ های جدید نئون دار هستیم و هم چنین متوجه میشیم در این نسخه صندلی های عقب به سه سری سر مجهز شده است .

در نمای جانبی نیز دستگیره ها و ضربه گیرها هم رنگ بدنه شده ، از آینه های جانبی با چراغ راهنما استفاده شده و از همه مهم تر یک قالپاق زمخت رینگهای فولادی آن را میپوشاند .

 

در نمای جلو نیز از چراغ های جدید نئون دار به همراه چراغ روشنایی در روز استفاده شده ،  همینطور جلو پنجره نیز تغییر کرده که ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است.

در بحث تجهیزات داخلی و فضای کابین شنیده ها حاکی از آن است که کیفیت جنس مواد استفاده شده در کابین افزایش پیدا کرده است ، صفحه کیلومتر آن دارای طراحی اسپورت شده و غربیلک فرمان آن به روز شده و از کلیدهای کنترلی بهره میبرد.

برخی موارد احتمالی که در فضای مجازی نیز از آن صحبت هایی به عمل امده است استفاده از فرمان برقی و سیستم پایداری خودرو می باشد که با توجه به سطح قیمتی رانا بعید است که این موارد در نسخه ای که توسط ایران خودرو به تولید انبوه میرسد عملی شود .
در نهایت تمامی این تغییرات ماهیت و کیفیت این خودرو را تغییر نخواهد داد ، تنها چیزی که تغییر میکنید قیمت خودرو می باشد که با توجه به قیمت فعلی رانا که حدود ۳۶.۶ میلیون تومان می باشد ، براورد میشود نسخه فیس لیفت قیمتی در حدود ۳۸ میلیون تومان داشته باشد .

تصویر اولیه رانا پیش از عرضه رسمی در سال ۱۳۹۱ و سوال اصلی این است که چرا از این رینگ برای نسخه فیس لیفت استفاده نشده و احیانا چه زمانی این رینگ بر روی رانا سوار خواهد شد ؟ آیا ۱۴۰۰ ؟

نظر شما در مورد نسخه فیس لیفت رانا نیست؟ آیا ارزش خرید دارد ؟

رانا پلاس ، فیس لیفت جدید رانا به زودی در بازار + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

70 دیدگاه ها برای "رانا فیس لیفت به بازار می آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهرداد
مهمان

لامصب چه فیس لیفتی شبیه بنزs500شده
ینی خاک بر سر ایرانخودرو سایپا هرچی شرکت خودروساز داخلیه خااااااااااااااک

شاهین
مهمان

صندوق عقب رانا عالیه. ما توی عید هر کاری خاستیم صندوق عقبش نه نگفت((((:

shahriyar
مهمان

یبار مدل ۹۱ یه صفرشو خریدم از بس که تو دو هزار کیلومتر اول رفتم گارانتی فروختمش.
یعنی خوده نمایندگی گفت ردش کن دیگه این ماشین درست بشو نیست

سونامی
مهمان

همین دیگه مکانیک بهم گفت اگه یبار دیگه بیاریش خودم آتیشش میزنم.خخخ

دبل
مهمان

چه پیشرفتی چقدر خوبیم ما

شهاب
مهمان

عجیبه بخدا اومدن همون پراید رو از ۱۰۰ گرفته تا ۱۶۰ همشو به اسم پراید جدید زدن به نظر میرسه خودروهای دیگه رو هم شرمشون میاد شماره بزارن روش به اسم فیس لیفت میدن بیرون ،چرا نمیگن رانا ۱۳۱ و ۱۵۱ و ….مملکته دیگه هر چیزی رو میخرن

مهدی
مهمان

سلام دوستان واقعان برای مملکتم متاسفم واقعان شورشو در آوردن کره به کجا رسیده ما داریم کجا میریم

Mojtaba
مهمان

داداش.اینم بگم که…همه ی مردم کره ۲ سال دست به دست هم دادان و یک جنس خارجی هم نخریدن.اونا اون زمان جنس های داخلی شون اشغال بود.ولی ۲ سال که جنس خارجی خریدن.پیشترفت کردن.اگه ماهم ۲ سال جنس خارجی نخریم و کلا داخلی بخریم.مطمئن باش به اونجا هم میرسیم

آرش
مهمان

ما الان چند سال با عوارض وحشتناک داریم این آشغالها رو به اسم ماشین می خریم نکنه فکر کردی ۱۰۰سال باید بشه خوبه خودت میگی ۲سال کره ما الان چند ساله داریم با عوارض گمرکی و هزار بهانه از این آشغال ها حمایت می کنیم

bijan7
مهمان

اگه مسولین ایران مثل مسولین کره بفکر مردم بودن صدردصددنبال پیشرفت بودن نه پرکردن جیب خودشون تازه جنس داخلی بخری فکرمیکنن چخبره گرچن ترش میکنن

shahab
مهمان

دقیقا همینطوره هدف همه کشورها خدمت و ایجاد رفاه برای مردمشه. ولی مسئولین ***فقط به فکر *** هستن . وگرنه چه لزومی داره خودروها رو ارزونتر بسازن . مثلا از جنس بی کیفیت استفاده میکنن که براشون ارزون تموم بشه . ولی برندهای معتبر دنیا دنبال راحتی ماشین و امنیت سرنشیناشن بدون اینکه بخوان ماشینشونشون گرونتر بشه .

رضا
مهمان

یکی از بهترین خودروهای داخلی همین راناست ، من که عاشقشم

سونامی
مهمان

داداچ اشتباه میزنی!!احتمالا اصلا ماشین خوب سوار نشدی.من اینقدر ابن ماشین اذیتم کرده که تو خیابون میبینمش بعد چندسال هنوز تشنج مبکنم

mohamad
مهمان

ما هم داریم و خیلی راضی بودیم…..موتور و کولر و ترمزش تو ماشینای ایرانی بی نظریه

Mr.ranjbar
مهمان

منم یه دونه دارم فقط روغن تا حالا عوض کردم
اصلا خرج نداره کارکرد۵۰۰۰۰

محمد پیک
مهمان

لامصب روزبروز داریم پیشرفت میکنم

محمود
مهمان

فیس لیفت در دنیا چه معنایی داره و در ایران چه معنایی؟!تغییر چراغ جلو و عقب که نشد فیس لیفت،پارس فیس لیفت ۴۰۵ هست معنای فیس لیفت اینه

مهدی
مهمان

ایول داداش حرفت حقه

mohamad
مهمان

مایدونه مدل ۹۲ داریم تا حالا فقط یه لنت و تسمه دینام عوص کردیم….خدایی ماشین خوبی بوده تا الان

Āłįřəźă
مهمان

فکر کنم وقتی داری میگی بعد پنج سال فقط لنت و تسمه دینام عوض کردی،از وقتی خریدیش گذاشتیش کنار آشغالدونیت. نماد مجسمه ماشین …. . حیف اسم ماشین روی این بذاری. جای این ماشین پارکینگ نیست آشغالیه

amin
مهمان

ینی شما از ۵ سال پیش تا الان فقط یه لنت عوض کردین؟ مگه میشه؟ ترمز هم میگیره؟

Mr.ranjbar
مهمان

دقیقا لایک داری به والله

الف
مهمان

خر همون خره فقط پالانش عوض میشه. کلا ایران خودرو ۴ نوع موتور داره و بیش از ۲۰ نوع اتاق که به نوبت روی موتورها سوار میکنه و اسمشم گذاشته خودرو!!!!!