افتتاح کروکی آنلاین در نیمه‌ شعبان

جمعه 5 اسفند 01 ساعت 10:40
افتتاح کروکی آنلاین در نیمه‌ شعبان

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: پروژه کروکی آنلاین در نیمه‌شعبان افتتاح می‌شود. در حیطه سلامت و بهداشتی کشور در حال اقداماتی هستیم. با پلیس راهور همکاری داشته‌ایم. یکی از پروژه‌ها کروکی آنلاین است که نیمه‌شعبان افتتاح شود تا بتوان در زمان ایام نوروزی از آن استفاده کرد.

در مراسم آیین رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و عضو شورای نگهبان مجید بهزاد‌پور، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در دهه ۹۰ حدود ۴ شرکت بیمه فعال بود، اما در سال ۱۴۰۱، ۶ شرکت را مجوز داده‌ایم نکته اینکه این مجوز‌ها در بخش‌های‌ تخصصی اتکایی و موارد دیگر داده شده است و تخصصی هستند.

او در ادامه گفت: تکافل از برنامه‌های دولت و ما بود کاری که بعد از دو دهه در دست اقدام بود، ولی به تعویق افتاده که امسال تحقق یافت. در مرحله اول تکافل به شکل محصول معرفی و با توجه به تجارب کسب شده تا بتوانیم در یک مرحله طولانی به مرحله صدور مجوز برای یک نظام و شرکت تکافل برسیم. تکافل کاملاً اسلامی است ۲۷ شرکت درگیر نظام تکافل هستند بیش از ۴۰ شرکت بیمه‌ای داریم. نرخ رشد شرکت‌های بیمه تکافل در دنیا ۱۰ درصد است.

بهزادپور می‌گوید: روش‌های مختلفی برای پوشش ریسک داریم یکی از این روش‌ها انتشار اوراق بیمه‌ای است که حدود ۴ سال با همکاری سازمان بورس مشارکت داشته‌ایم، دو مصوبه از شورای فقهی بورس داریم که ما موفق شدیم برای شرکت‌هایی که درخواست داده بودند اجازه انتشار دهیم.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar