برخورد پلیس با حمل سگ در خودروها!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
برخورد پلیس با حمل سگ در خودروها!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که در آغوش گرفتن حیوانات در خودروها و حمل آن در خودرو در صورت رویت پلیس با اعمال قانون مواجه خواهد شد.

سردار تقی مهری در حاشیه نخستین جلسه فصلی روسا و مدیران پلیس راه و راهور ناجا با حضور در جمع خبرنگاران در جواب به پرسشی در خصوص پیشنهاد کاهش سرعت در جاده‌ها که از طرف وزارت راه مطرح شده است، گفت: پلیس به طور کلی موافق این نیست که سرعت در تمام جاده‌ها کاهش پیدا کند ولی اینکه به صورت محلی و منطقه‌ای و با نظر کارشناسان در حاشیه شهرها کاهش سرعت اعمال شود مورد موافقت پلیس هم قرار دارد.

مهری در جواب به پرسشی در مورد نقاط حادثه خیز در جاده‌ها اظهار کرد:‌ پلیس این نقاط را شناسایی کرده و به مسئولان مربوطه گزارش می‌دهد تا نسبت به رفع آن اقدام کنند ولی متاسفانه در طرح نوروزی ۲۰ درصد تلفات حوادث رانندگی در نقاط حادثه خیز رخ داده است.

مهری با ابراز نگرانی سهم بالای موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده در تصادفات درون شهری اظهار کرد: به طور کلی بیش از ۸۰ درصد تصادفات در راه‌های شهری مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است.

مهری افزود: در همین باب لازم است که زیرساخت‌های خوب در شهرها از طریق ایجاد زیرگذرها و پل‌های عابر مکانیزه فراهم شود.

موتورسیکلت‌های کاربراتوری شماره گذاری نمی‌شوند

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد شماره گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری اظهار کرد: هیچ موتورسیکلت کاربراتوری در ایران شماره گذاری نمی‌شود و قوانین شماره گذاری بر پایه استانداردهای یورو ۴ و خودروهای انژکتوری است.

مهری در جواب به پرسشی در خصوص حمل حیوانات در خودروها هم گفت: افرادی که در آغوش گرفتن حیوانات در حال رانندگی و یا حیوان را در خودرو حمل کنند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت. همینطور مصرف مواد مخدر و اقدامات هنجارشکنانه و موارد اینچنینی هم جزء مواردی است که پلیس با آن به شدت برخورد خواهد کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "برخورد پلیس با حمل سگ در خودروها!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجید
مهمان

حیف شد چون همیشه تمساحمو با خودم سوار پرایدم میکردم و با آرامش رانندگی میکردم