جزئیات خدمات اینترنتی تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو

دوشنبه 27 مرداد 99 ساعت 12:36
جزئیات خدمات اینترنتی تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری را تشریح کرد.

سرهنگ علی محمدی در خصوص اجرای طرح نوبت ‌دهی اینترنتی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک گفت: این طرح  از روز یکشنبه هفته اخیر در تهران آغاز شد و هم اکنون در دو مرکز میثم و خاوران عملیاتی شده است. بر این اساس شهروندان با مراجعه به سامانه nobatdehi.epolice.ir و ورود به آن نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا چند روز قبل اقدام کنند.

وی با ذکر اینکه این اقدام در راستای الکترونیکی شدن خدمات پلیس، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم اتخاذ شده است، گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعات مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند و در باجه های ویژه ای طرح نوبت دهی اینترنتی مراجعین خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

به گفته محمدی، این طرح توانسته زمان انتظار مردم در صف ورودی مراکز را حذف کند و زمان ارائه خدمات را به کمتر از یک ساعت کاهش دهد و پس از ورود خودرو به مرکز تعویض پلاک و در صورت کامل بودن مدارک، تمام مراحل تعویض پلاک کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با ذکر اینکه دیگر مراکز تعویض پلاک تهران و استان ها هم به مرور در آینده نزدیک به این سامانه مجهز خواهند شد، گفت: البته هم اکنون خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در همین دو مرکز هم به شکل سنتی و حضوری ارائه می‌شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "جزئیات خدمات اینترنتی تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مرتضی
مهمان

سلام لطفا پیگیری فرمایید تایید آدرس هم اینترنتی شود یک کار بیهوده ای است که مردم را در صف نگه می دارند و از نظر کرونایی بسیار خطر ناک است