رانندگان ۲۰۶ عامل بیشترین تصادفات در تهران

بروزرسانی در: یکشنبه 8 مرداد 02 ساعت 12:19
رانندگان 206 عامل بیشترین تصادفات در تهران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، بیشترین خودرویی که رانندگان آن مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند پژو ۲۰۶ بود.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی اظهار کرد: این خودرو در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و برخی از رانندگان آنها اغلب هزینه‌های زیادی روی این خودروها انجام می‌دهند تا آن‌ را از حالت استاندارد خارج کرده و به اصطلاح اسپورت یا تقویت کنند. وی درباره بیشترین سرعت ثبت شده در معابر و بزرگراه‌های پایتخت در بهار امسال نیز گفت: بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و در گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور نیز با آن برخورد کردند، مربوط به خودرویی بوده که راننده آن با سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت اقدام به رانندگی کرده بود.

این خودرو توقیف و اعمال قانون شد. بیشترین ارتکاب تخلف بین ساعت‌های یک تا دو بامداد رخ داده است. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از مالکان خودروهایی که مرتکب تخلف حادثه‌ساز شوند، برای شرکت در کلاس‌های آموزشی قرارگاه سرعت دعوت می‌کند، افزود: رانندگانی که بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت از حد مجاز رانندگی کنند، به کلاس آموزشی دعوت می‌شوند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar