علاقه مندان به فوتبال هیجان خود را در رانندگی کنترل کنند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
علاقه مندان به فوتبال هیجان خود را در رانندگی کنترل کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خطاب به فوتبال دوستان گفت: در صورت برد تیم ایران در مقابل پرتغال هیجان حاصل از شادی و نشاط‌شان را در رانندگی دخیل نکرده و از رانندگی هیجانی و هر نوع رفتار نامناسب در حین رانندگی خودداری کنند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد بازی امشب تیم ملی ایران و پرتغال اظهار داشت: با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال، در صورت پیروزی تیم ملی، خواهشمند است شهروندان تهرانی از هر نوع رفتار نامناسب و به دور از احتیاط حین رانندگی خوداری کنند.

وی گفت: رانندگی هیجانی در سطح معابر حتماً خطر ساز خواهد بود و می‌تواند صدمات جبران ناپذیری با خود به دنبال داشته باشد.

مهماندار تاکید کرد: با توجه به تاریکی هوا در ساعات شروع و اتمام بازی و احتمال اینکه تعدادی از عابران پیاده از پوشش مناسب و معلوم در شب استفاده نکنند، احتمال بروز حادثه رانندگی وجود دارد؛ چون رانندگان حتماً در حین رانندگی توجه کافی به جلو را مد نظر قرار داده و از تلفن همراه در حال رانندگی استفاده نکنند.

وی ادامه داد: ممکن است در آن ساعات از شب خودروهای امدادی مثل آمبولانس در حال مأموریت باشند، بدین سبب شهروندان در سطح معابر و به ویژه بزرگراه‌ها تجمع نکرده و خودروی خود را در محل‌های ممنوع متوقف نکنند که قطعاً با برخورد پلیس رو به رو خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآوری کرد: ماموران پلیس تا عادی شدن رفت و آمد در سطح معابر حضور فعال دارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar