مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه

جمعه 29 شهریور 98 ساعت 16:07
مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه توضیحاتی داد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه اظهار کرد: چون پلاک وسایل نقلیه به خود فرد متقاضی داده می‌شود، برای احراز محل سکونت باید مدرکی ارائه داده شود که نشان دهد متقاضیان ساکن آن شهر هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: مدارکی از جمله سند مالکیت ملک، فیش برق، آب و یا قولنامه اجاره ملک سکونت احراز می‌شود و بر اساس آن پلاک به افراد متقاضی اختصاص داده می‌شود.

او با ذکر اینکه در برخی از استان‌ها شرایط اقلیمی در قیمت خودرو تأثیرگذار است، گفت: به عنوان مثال ساکنان شهرهای شمالی کشور به دلیل رطوبت، علاقه‌ای به خریداری خودرو از شهر و محل سکونت خود ندارند و بیشتر ساکنان این مناطق به دنبال دریافت پلاک تهران یا شهرهایی به غیر از شهر خود هستند، به همین منظور  آدرس‌ها و محل‌های سکونتی که اعلام می‌کنند، واقعی نیست و علاوه بر اینکه ما را در شناسایی جغرافیای فرد دچار مشکل می‌کند، سقف توزیع پلاک را هم دچار اختلال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با ذکر اینکه کسانی که مالکیت ملک دارند، تقریباً تکلیفشان روشن است و کارهایشان خیلی سریع انجام می‌شود، گفت: هم اکنون مشکل بیشتر مربوط به بحث قولنامه و ماجر و مستأجر است که امیدواریم مشکلات آن هم حل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar