پلیس پیگیر اعتبار وکالت نامه‌های فروش خودرو است

دوشنبه 8 اردیبهشت 99 ساعت 12:43
پلیس پیگیر اعتبار وکالت نامه‌های فروش خودرو است

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: موضوع اعتبار و مدت زمان محدود وکالتنامه ها را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده‌ایم , امیدواریم تصمیم خوبی گرفته شود.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بحث وکالت نامه‌ها پلیس با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه کرده و امیدواریم به زودی این مسائل در ستاد مطرح و تصمیم گیری شود; چون که زمان وکالتنامه‌ها محدود بوده و اعتبار آن‌ها در روز‌های پایانی است.

سرهنگ جهانی افزود: با توجه به اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا رئیس جمهور و نمایندگان قوه قضائیه حضور دارند، امیدواریم تصمیم خوبی در این مورد گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهنمایی از ۳ سال پیش به مردم اعلام کرد که وکالتی خرید و فروش نکنند. اگر خودرو را به فرد دیگری بفروشیم و فرد مورد نظر با پلاک  تردد، تخلف، جرم یا جنایتی کند؛ فروشنده ماشین پاسخگوست، چون پلاک آن وسیله نقلیه، پلاک خود فرد است.

معاون اجتماعی راهور ناجا تصریح کرد:حتی پش از شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک به مردم ابلاغ کردیم که وکالتی خرید و فروش نکنند و اگر وکالت نامه‌ای تنظیم شد، حتماً مدت اعتبار آن حداقل سه ماهه تنظیم شود ولی متاسفانه بعضی از فروشندگان و خریداران این موضوع را رعایت نکردند.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar