روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل می‌دهیم

شنبه 27 بهمن 97 ساعت 16:17
روزانه 1500 دستگاه خودرو تحویل می‌دهیم

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید.

مصطفی خان کرمی با اعلام این خبر گفت: با افزایش تولید و تحویل خودرو شمار تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد داشت.

وی با ذکر این که شرایط تأمین و تولید در خطوط ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می‌گیرد گفت: با تأمین قطعات کسری، شمار خودروهای ناقص هم در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است.

خان کرمی افزود: انجام تعهدات به متقاضیان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه‌های آینده به روز خواهد شد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآوری کرد: با بهبود روند تأمین و تولید، ان شاءالله شرکت صنعتی ایران خودرو تاپایان سال جاری به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از مشتریان وفادار و همراه بابت تاخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودروها عذرخواهی کردو گفت: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد درپی جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل می‌دهیم"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
پژمان
مهمان

بخدا همش دروغه کل ۱۵۰۰ دستگاه دروغه ماهی ۱۵۰۰ دستگاه هم تحویل ندادن. من ماشینم تیرماه تاریخ تحویلش بوده میگه ندارم ساله دیگه سال ۹۶ ثبت نام کردم

ممد
مهمان

اینا مردمو چی فرض کردن هر چی فرض کردن خودشونن با جد وابادشون کدوم خودرو چرا چرت وپرت میگی یاروچقدر دروغ گفتن براشون عادی شده مرگ بر هر چی ادم خائن و بیشرف باد