اعلام جزییات زمان تحویل خودروهای طرح یکپارچه / فروردین ۱۴۰۲

بروزرسانی در: یکشنبه 27 فروردین 02 ساعت 15:42
اعلام جزییات زمان تحویل خودروهای طرح یکپارچه / فروردین 1402

بروزرسانی ۲۷ فروردین ۱۴۰۲: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.

 با توجه به برنامه های ترسیم شده در مسیر افزایش ظرفیت تولید گروه صنعتی ایران خودرو به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال جاری با فراهم سازی و اعمال الزامات از جمله تامین ارز و مواد اولیه مورد نیاز، عرضه به بازار نیز افزایش چشم گیری خواهد یافت و مشتریان ثبت نام کننده در سامانه یک‌پارچه فروش خودرو نیز خودروهای خود را براساس اولویت زمانی، از اردیبهشت ماه تحویل خواهند گرفت. 

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته تمامی متقاضیان محصولات ایران خودرو در اولویت هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، خودروی خود را دریافت خواهند کرد و بدین ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته برای تحویل خودروها، نیازی به انجام قرعه کشی نبوده و تمامی مشتریان ثبت نام کننده در سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو امکان دریافت خودرو خود را در اولویت های اعلامی خواهند داشت.

 

بروزرسانی ۲۷ فروردین ۱۴۰۲: سخنگوی وزارت صمت جزئیات تحویل خودروهای متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو را اعلام کرد.

به‌ گفته امید قالیباف، نوبت‌دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران‌خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد و متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان‌موتور و مکث‌موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند، البته در زمان حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می‌توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی اطلاع کسب کنند.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه نوبت‌دهی متقاضیان خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو، بهمن‌خودرو و آرین‌خودرو نیز انجام گرفته است، گفت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه “جزئیات سفارش” از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

قالیباف همچنین اعلام کرد: نوبت دوم ثبت‌نام خودرو در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو به‌جای پایان بهار (که پیشتر اعلام شده بود) در نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت‌نام کرده‌اند تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت‌نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

وی تأکید کرد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

مشاور وزیر صنعت گفت: حذف قرعه‌کشی از طریق رشد ۳۹درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت است و امیدوارم با استمرار رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال تقاضای سرمایه‌گذاری برای خودرو کاملاً حذف شود.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "اعلام جزییات زمان تحویل خودروهای طرح یکپارچه / فروردین ۱۴۰۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ناشناس
مهمان

با هزار امید وآرزو با کلی بدبختی پول جور کردیم گفتیم این دفعه دیگه ان شاءالله به اسممون در میاد کل عید رو به امید یه خبر خوب سپری کردیم الان نتیجه اومده زمستون ۱۴۰۳ خدایی آدم دیگه این همه درد رو کجا فریاد بزنه

حسین
مهمان

آخه انصافه ی سال ونیم صب کنی واسه ماشین..بخدا حق ملت این نیس

جلال
مهمان

آخه زمستان ۱۴۰۳زمان تحویل خودروی .مگه نگفتی تمام ثبت نام کنندگان امسال خودرو میگیرن تا کی میخوان یه حرفی بزنین یه کار دیگه انجام بدین

مرتضی
مهمان

همش کلاهبرداریه نوبت من زده تابستان ۱۴۰۳
۱۴۰۳ تابستان یعنی یک سال و شش ماه دیگه

عباس
مهمان

خیلی مزخرف هستید
زمستان ۱۴۰۳!!!!!
برای من نوبت زده ۱۴۰۳
یعنی ۲سال دیگه….

فریبرز
مهمان

کی سایت تاکسیهای فرسوده را باز میکنند