ساعت کاری مراکز شماره ‌گذاری خودرو افزایش یافت

دوشنبه 8 اردیبهشت 99 ساعت 16:57
ساعت کاری مراکز شماره ‌گذاری خودرو افزایش یافت

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری خودرو خبر داد.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا در مورد شلوغی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودروها، گفت: آمار مراجعان به مرکز شماره‌گذاری پلیس در نخستین روز آغاز به کار مراکز در ۶ اردیبهشت ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه در سال اخیر کاهش داشته است؛ البته این کاهش آمار هم می‌تواند به خاطر اجرای طرح پذیرش خودروها بر اساس زوج و فرد بودن شماره پلاک آنها باشد.

وی تصریح کرد: بعد از نزدیک به ۴۰ روز تعطیلی مراکز شماره‌گذاری درست است که با تجمع افراد رو به رو باشیم؛ اما این تجمع بیشتر در صف خودروها است چون که به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های مرکز، تدابیر خاصی را به مراحل اجرا گذاشته تا ورودی افراد به طوری نباشد که باعث ازدحام در سالن‌ها شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا  افزود: ‌به واسطه این تدبیر است که هم اکنون در بعضی مراکز با صف خودروها در ورودی مراکز رو به رو هستیم.

سرهنگ محمدی اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر و جلوگیری از ازدحام مراجعان, ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور که از روز ششم اردیبهشت ۷ تا ۱۴ در نظر گرفته شده بود به ۷ تا ۱۷ افزایش پیدا کرد؛ این افزایش ساعت کار در تهران لحاظ شده و به استان‌ها هم ابلاغ شده تا در صورت حضور ارباب رجوع کار وی را انجام دهند.

وی از تدابیر پلیس راهور در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: صندلی‌ها علامت گذاری شده، خط کشی‌های لازم در خصوص چگونگی مراجعه و ایستادن افراد در پشت گیت‌ها در سالن‌ها اجرا شده و دستگاه‌های نوبت‌دهی هم در ورودی سالن‌ها تعبیه شده است؛‌اما متاسفانه خیلی از مراجعان موارد پیش‌بینی شده را رعایت نکرده و حتی ماسک هم نمی‌زنند؛ به این خاطر است که مجبور هستیم تعداد ورودی به سالن‌ها را محدود کنیم تا تجمع در سالن ایجاد نشود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا با تاکید مجدداً بر این مطلب که با توجه به اجرای طرح شماره‌گذاری خودروها به طور زوج و فرد تعداد مراجعان کمتر شده مهمترین مشکل موجود را عدم اعتبار وکالتنامه‌های فروش خودرو دانست و گفت:‌این مسئله از طریق پلیس به ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع داده شده تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar