سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر در بازار ایران

بروزرسانی در: دوشنبه 20 تیر 01 ساعت 03:19
سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر در بازار ایران

به تازگی تحویل نمونه توربو سانگ یانگ تیوولی به حواله داران این کراس اوور کره ای آغاز شده است و در حال حاضر این تیپ با نام « فایتر » در بازار آزاد خرید و فروش می شود.

سانگ یانگ تیوولی توربو که با تیپ فایتر به بازار ایران آمده است، دارای طرح رینگ جدید و نشان توربو بر روی درِ سمت شاگرد بوده و تحویل آن به حواله داران شروع شده است. دارندگان این خودرو که قصد فروش آن را دارند، قیمتی در بازه یک میلیارد و ۲۵۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را برای تیوولی توربو فایتر در نظر گرفته اند. البته هنوز خرید و فروش رسمی برای این کراس اوور کره ای جدید در بازار ثبت نشده و مشخص نیست که در نهایت، تیوولی توربو با چه قیمتی توسط خریداران پذیرفته می شود.

مشخصات فنی و امکانات تیوولی توربو فایتر :

سانگ یانگ تیوولی جدید به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر با پاشش سوخت مستقیم ۱۶۱ تا ۱۶۳ اسب بخار مجهز است و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلوی تیوولی توربو منتقل می شود. این کراس اوور جمع و جور کره ای که با مدل ۱۴۰۰ و در مدل فیس لیفت وارد بازار ایران شده است امکاناتی مانند ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی های جلو، استارت دکمه ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه های تاشو برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه و… مجهز است.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar