سومین نسل ام وی ‌ام ۳۱۵ وارد بازار خواهد شد؟

بروزرسانی در: جمعه 21 آذر 99 ساعت 16:12
سومین نسل ام وی ‌ام 315 وارد بازار خواهد شد؟

ام وی‌ام ۳۱۵ به عنوان یک هاچ بک موفق و شناخته شده در بازار ایران شناخته می‌شود و تاکنون بازخورد مناسبی در بازار داشته است.

اخیراً گروه مدیران خودرو اعلام کرده است که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد ، همواره طراحی خودروی ۳۱۵ جذاب و زیبا بوده است ، اما متناسب با نیاز روز بازار، گروه مدیران خودرو مدل به روز شده  این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد.

در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المان‌های عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز بوده و مشابه نمونه‌های روز اروپایی است. اما در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملاً مشابه مدل جذاب ایکس ۲۲ است.

در مجموع خودرو جذاب‌تر شده که حثی مثبت را القاء می‌کند . همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقا یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکترونیکی ) است که در مقایسه با رقبا هم سطح کاملاً خاص بوده و به خودروهای مشابه وارداتی نزدیک است.

همچنین مدل جدید ۳۱۵ با جعبه دنده اتومات عرضه می‌شود که بسیار مورد تقاضای بازار بوده با این حساب این خودرو موفقیت مدل‌های قبلی ۳۱۵ را تکرار خواهد کرد و به زودی گروه مدیران خودرو اطلاعات جامع و کامل‌تری را راجبع این خودرو منتشر خواهد کرد.

سومین نسل ام وی ‌ام 315 وارد بازار خواهد شد؟

سومین نسل ام وی ‌ام 315 وارد بازار خواهد شد؟

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar