شاسی بلند کوپا توربو ۲۱۰ نخستین پلاک را دریافت کرد

سه شنبه 27 آذر 97 ساعت 13:13
شاسی بلند کوپا توربو 210 نخستین پلاک را دریافت کرد

شاسی بلند کوپا توسط گروه ریگان خودرو در ایران عرضه می‌شود. این خودرو، محصول خودروسازی زوتی چین است.

یکی از گروه‌هایی که اخیراً در صنعت خودروی ایران ورود پیدا کرده، ریگان خودرو است که به‌عنوان خودرو ساز غیر دولتی در ارگ جدید بم فعالیت می‌کند. به گفته مدیران ریگان خودرو، شاسی بلند کوپا محصول شرکت جیانگ لینگ موتورز چین (JMC) محسوب می‌شود؛ ولی مختص بازار کشور تولید شده است. قرار بر این بود که خودروی یاد شده با توجه به آپشن‌های گوناگون در سه تیپ، خردادماه امسال تحویل متقاضیان شود که البته بدلیل طولانی شدن فرایند شماره گذاری فقط شمار معدودی بدون پلاک به مشتریان واگذار شده است.

ریگان خودرو اواخر سال پیش مجوز فروش ۳۰۰ دستگاه خودروی کوپا را در اختیار داشت و قرار بر این بود که با راه‌اندازی خط تولید، این مجوز به فروش یک هزار دستگاه خودرو ارتقاء پیدا کند. به این منظور، شرکت یاد شده یک خط تولید از شرکت کرمان خودرو اجاره کرد. آنطور که مدیرعامل ریگان خودرو می‌گوید، قرار بوده است از خرداد ماه امسال ماهانه ۱۵۰ دستگاه خودرو از خط تولید این شرکت خارج شود.

گنجی با ذکر اینکه هم اکنون مشغول گفت و گو با وزارت صنعت، معدن و تجارت است، در مورد شمار خودروهای پیش فروش شده این گروه می‌گوید:

مجوزی که برای پیش فروش خودرو دریافت کرده بودیم، به اتمام رسیده است. فعلاً تا تمدید مجوز تولید و فروش خودرو جدید به متقاضیان مقدور نخواهد بود. خوشبختانه در این هفته به میمنت ولادت امام حسن عسگری (ع) موفق به شماره گذاری نخستین خودرو شده‌ایم و بزودی برای کلیه دارندگان محصولات ریگان خودرو دعوتنامه ارسال می‌کنیم. وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همیشگی وزارت صنعت و نیروی انتظامی امکان عرضه محصولات و خدمات بهتر به متقاضیان وفادار و صبور ریگان خودرو فراهم آید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar