شرایط ثبت نام خودرو شفاف نیست

یکشنبه 19 اسفند 97 ساعت 13:53
شرایط ثبت نام خودرو شفاف نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در چند ماه گذشته چندین بار ثبت نام خرید خودرو برگزار شده، ولی متأسفانه شمار معدودی از مشتریان توانسته‌اند اقدام به خرید خودرو کنند.

سید احسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد خودروسازان در نحوه برگزاری پیش فروش اینترنتی خودرو، گفت: متأسفانه نحوه و سازوکار برگزاری پیش فروش اینترنتی خودرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست که این ثبت نام چگونه برگزار می‌شود.

فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت اصلاح سازو کار ثبت نام خرید خودرو تأکید کرد و افزود: در چند ماه گذشته چندین بار ثبت نام خرید خودرو برگزار شده، ولی متأسفانه شمار معدودی از مشتریان توانسته‌اند اقدام به خرید خودرو کنند، از این رو این مسئله نشان می‌دهد که فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است.

وی تصریح کرد: قیمت خودرو در یک سال گذشته به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این موضوع باعث بروز مشکلات و بی سرسامانی بسیاری در حوزه فروش خودرو ایجاد کرده است.

مردم باید خرید خودرو را تحریم کنند

مردم باید با نخریدن خودروهای تولیدی خودروسازان به بروز بی قانونی‌های این عرصه پاسخ دهند، قطعاً اگر مردم این محصولات را خریداری نمی‌کردند، خودروسازان مجبور به تغییر و اصلاح رفتار خود می‌شدند

علوی با ذکر اینکه مردم باید خرید خودرو را تحریم کنند، افزود: مردم باید با نخریدن خودروهای تولیدی خودروسازان به بروز بی قانونی‌های این عرصه پاسخ دهند، قطعاً اگر مردم این محصولات را خریداری نمی‌کردند، خودروسازان مجبور به تغییر و اصلاح رفتار خود می‌شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: متأسفانه در وضعیت کنونی تقاضای خرید خودرو بسیار بالا است و این مسئله دست خودروسازان را برای اقدامات غیراصولی خود باز گذاشته است.

وزارت صمت نیازمند استراتژی جدیدی برای اصلاح وضعیت خودروسازان

وی تصریح کرد: وزارت صمت باید استراتژی جدیدی را برای اصلاح شرایط خودروسازان و صنعت خودرو کشور بیاندیشد، چون عملکرد کنونی دولت به خصوص این وزارتخانه باعث بروز تلاطم در بازار خودروی کشور شده است.

فرآیند ثبت نام خودرو توسط خودروسازان باید تغییر کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با ذکر اینکه فرآیند ثبت نام خودرو توسط خودروسازان باید تغییر کند، افزود: در وضعیت کنونی شرایط ثبت نام خودرو شفاف نیست و این موضوع تنها بر افزایش ناامیدی مردم اثر می‌گذارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar