شهروندان تهرانی خواستار افزایش تعداد گشت‌های پلیس شده‌اند

شنبه 13 مهر 98 ساعت 12:21
شهروندان تهرانی خواستار افزایش تعداد گشت‌های پلیس شده‌اند

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری فاتب گفت: شهروندان تهرانی خواستار افزایش تعداد گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده پلیس در معابر، کوچه پس کوچه‌های شهر شده‌اند.

سرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: یکی از برنامه‌های بازرسی پلیس تهران بزرگ انجام دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره است تا به مشکلات و شکایات رسیدگی شود و برای حل آن اقدامات انتظامی لازم انجام گیرد.

وی افزود: ملاقات مردم با پلیس بر دو محور تقدیر و تشکر از نیروی پلیس و برقراری امنیت و ثبات آن در سطح پایتخت انجام می‌شود.

سرهنگ هادی پور تصریح کرد: شهروندان از ما خواسته‌اند تا در محلات، کوچه پس کوچه‌ها و معابر گشت‌های پیاده و موتوری و خودرویی بیشتر شود، پلیس تهران بزرگ هم با روی باز از پیشنهادات مردمی استقبال می‌کند و قطعاً برای حفظ و ثبات امنیت شهری گشت‌های ما بیشتر خواهد شد.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: درخواست‌های دیگری هم به دست ما رسیده که باید این موارد را بررسی و برای انجام آن به کلانتری‌های محلات تهران ارجاع دهیم تا موضوعات و دغدغه‌های شهروندان حل و فصل شود.

سرهنگ هادی پور با ذکر اینکه پس از رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، نتایج انجام گرفته به آن‌ها اعلام خواهد شد، گفت: شهروندان در صورت وقوع هرگونه مشکلی می‌توانند مراتب را به طور حضوری و یا با برقراری تماس با سامنه ۱۹۷ به بازرسی پلیس پیشگیری اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar