شکایت‌های مردمی از خودروسازان به شدت افزایش یافته است

چهارشنبه 1 اسفند 97 ساعت 11:27
شکایت‌های مردمی از خودروسازان به شدت افزایش یافته است

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش شکایت‌های مردمی از خودروسازان گفت: این کمیسیون نسبت به شکایت‌های وارده بی‌تفاوت نمی‌ماند.

داود محمدی اظهار کرد: هیچ چشم انداز روشنی از آینده بازار خودرو در نزد متقاضیان و مردم وجود ندارد و برنامه عملیاتی مشخصی هم از طرف خودروسازان دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به بی‌اثر بودن برنامه‌های اجرایی شده برای کنترل بازار خودرو ذکر کرد: لازم است مسئولان وزارت صمت با اقدامات ویژه و فوری با ارائه برنامه‌ای راهگشا نسبت به ساماندهی این شرایط اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول سال‌های اخیر و با توجه به ضرورت حمایت از تولید داخلی همواره از خودروسازان حداکثر حمایت انجام گرفته و امروز حداقل انتظار از خودروسازان این است که به نحوی نسبت به ساماندهی و مدیریت امور اقدام کنند که تشویش و نگرانی را در میان مردم از بین ببرد و آرامش و ثبات را در بازار خودرو حاکم سازد.

محمدی با اشاره به شکایت‌های انجام گرفته از خودروسازان در این کمیسیون اظهار کرد: بتازگی حجم شکایت‌های وارده به کمیسیون از سوی مردم به شدت افزایش یافته است و کمیسیون اصل نود هم نسبت به این شرایط بی‌تفاوت نخواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان ذیربط در این مورد باید به این کمیسیون پاسخگو باشند، افزود: حل این نابسامانی بر عهده آنهاست و قطعاً برخورد قاطع و قانونی با متخلفان انجام خواهد گرفت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar