طرح جایگزینی خودروهای گروه رنو شرکت سایپا در حال آماده سازی است

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:17
طرح جایگزینی خودروهای گروه رنو شرکت سایپا در حال آماده سازی است

طرح مناسبی برای جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است که اطلاع رسانی خواهد شد که با ابلاغ و اجرای این طرح رضایت متقاضیان گروه رنو هم تأمین خواهد شد.

عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، با ذکر این مطلب گفت: شرکت خودروسازی سایپا به منظور تأمین رضایت مشتریان و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پای بند است و تا پایان سال جاری، ۸۰ درصد از خودروهای تولیدی را به مشتریانی که از قبل پیش خرید کرده‌اند، تحویل خواهد داد.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به تعهدات ایجاد شده به مشتریان در حال اجرا است و متقاضیانی که از پیش اقدام به پیش خرید از شرکت سایپا کرده‌اند، هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته و مطمئن باشند که سایپا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا رضایت همه متقاضیان به نحو مناسبی تأمین شود.

بابایی با عذرخواهی از متقاضیانی که تعهدات آن‌ها به تعویق افتاده، از صبوری مشتریان قدردانی کرد و گفت: شرکت خودروسازی سایپا همگام با سیاست‌های دولت و وزارت صمت خود را مکلف به پاسخگویی به تعهدات معوق مشتریان می‌داند و قطعاً با تلاش و همدلی بیشتر، از وضعیت حساس کنونی با موفقیت عبور خواهیم کرد و در آینده‌ای نزدیک آرامش به صنعت خودروی داخلی بازخواهد گشت.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش تاکید کرد: با درایت و مساعدت سازمان‌های فرادستی و سیاست گزار از جمله وزارت صنعت نسبت به تصویب تزریق تسهیلات برای پرداخت مطالبات قطعه سازان، روند تولید در شرکت سایپا با شتاب و رونق بیشتری در حال انجام است و خودروهای تولیدی به تدریج و طی برنامه زمان بندی شده تحویل مشتریان می‌شود.

بابایی با اشاره به برگزاری نشست‌های گوناگون با نمایندگان مشتریان تمامی محصولات و جلب نظر و رضایت آن‌ها تصریح کرد: کاهش قیمت محصولات پیش فروش شده تا پایان دی ماه ۹۷، در راستای پیروی از سیاست‌های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رویکرد مشتری مدارانه مدیریت ارشد شرکت خودروسازی سایپا عملی شده که منجر به تأمین رضایت مشتریان خواهد شد.

وی در مورد انجام تعهدات نسبت به خودروهای پیش فروش شده خانواده رنو، یادآوری کرد: طرح مناسبی برای جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است که اطلاع رسانی خواهد شد و اطمینان دارم که با ابلاغ و اجرای این طرح رضایت مشتریان گروه رنو هم تأمین خواهد شد.

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar