لزوم ارائه لایحه توسط شهرداری برای عدم دریافت عوارض طرح ترافیک

یکشنبه 31 فروردین 99 ساعت 11:06
لزوم ارائه لایحه توسط شهرداری برای عدم دریافت عوارض طرح ترافیک

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه توسط شهرداری تهران برای عدم دریافت عوارض طرح ترافیک به شورا تاکید کرد.

محمد علیخانی در نشست علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در مورد عدم اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، گفت: تذکر من در خصوص آزاد شدن ورود همه خودروها به محدوده طرح ترافیک است. این تصمیم توسط ستاد مبارزه با کرونا یا وزارت بهداشت اعلام شد که همه خودروها می‌توانند وارد طرح ترافیک شوند که به نظر من تصمیم درستی بود.

وی افزود: قطعاً اتخاذ این تصمیم به این معنی بود که سقف ورود به محدوده طرح ترافیک برداشته شده و برای ورود همه آزاد شده‌اند، اما این به این معنی نیست که عوارض این حوزه هم بخشیده شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قطعاً نمی‌توانند عوارض را ببخشند چون که این مصوبه قانونی است و برای بخشیدن این عوارض نیاز است طرح و لایحه‌ای در شورا مطرح شود تا در این خصوص شورا تصمیم بگیرد.

وی تاکید کرد: تذکر من در این خصوص است که هم اکنون که این کار انجام می‌شود خلاف قانون است و شهردار تهران باید اگر بنا به نگرفتن عوارض دارند لایحه‌ای به شورا تقدیم کنند تا مجوز این کار توسط شورا داده شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar