انتقاد از عرضه کم خودرو در بورس کالا

یکشنبه 30 مرداد 01 ساعت 15:45
انتقاد از عرضه کم خودرو در بورس کالا

مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۰ روز است که گندمکاران محصولات خود را تحویل داده‌اند اما هنوز هزینه آن را دریافت نکرده‌اند. همچنین افزایش تعرفه صیفی‌جات باعث شده این محصولات روی دست کشاورزان بماند.

نماینده مردم اقلید در مجلس افزود: همچنین سیل شمال استان فارس، داراب و استهبان خساراتی به بار آورده که لازم است اگر اعتباری برای جبران آن تخصیص داده می‌شود باید توزیع عادلانه باشد تا باعث نارضایتی مردم و نمایندگان نشود.

این عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در تذکر دیگری به وزیر صمت گفت: عرضه کم خودرو در بازار بورس کالا باعث افزایش قیمت خودرو از ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۱۰۰ تا یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در بازار بورس کالا شده که پول آن به جیب خودروسازان و ضرر آن برای مردم خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر صمت و سرپرست وزارت کار درباره شرکت دخانیات اظهار کرد: بدهی سنگین دخانیات به امور مالیاتی، بیمه و تأمین کنندگان توتون و تنباکو باعث مشکلات بسیاری شده که اگر رسیدگی نشود تبعات آن دامنگیر کارمندان و کارگران این شرکت خواهد شد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar