عمل به تعهدات اولویت خودروسازان باشد

دوشنبه 23 دی 98 ساعت 10:39
عمل به تعهدات اولویت خودروسازان باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید پیش فروش خودرو کمبود نقدینگی خودروسازان را جبران می‌کند و این شرکت‌ها باید عمل به تعهدات را در اولویت دستور کاری خود قرار دهند.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص گرانی خودرو در هفته‌های گذشته، گفت: افزایش قیمت بنزین و نرخ ارز در هفته‌های گذشته بر قیمت خودرو اثرگذار بوده و گرانی چارچرخ‌ها را رقم زد، هم اکنون سوداگران در فضای مجازی و با انتشار قیمت‌های صوری نقدینگی را به سمت بازار خودرو هدایت می‌کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص ادعای خودروسازان مبنی بر کمبود نقدینگی، افزود: هرچند پیش فروش خودرو کمبود نقدینگی خودروسازان را جبران می‌کند ولی این شرکت‌ها باید در این پیش فروش‌ها عمل به تعهدات را در اولویت قرار دهند تا تجربه سال اخیر تکرار نشود.

مردم نمی‌توانند در پیش فروش خودروسازان ثبت نام کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم از نحوه پیش فروش خودرو انتقاد کرد و ادامه داد: خیلی از مردم از نحوه اجرای این طرح‌ها ناراضی هستند چون که عقیده دارند نمی‌توانند در پیش فروش خودروسازان ثبت نام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ذکر اینکه براساس بررسی‌های انجام گرفته تخلفاتی در پیش فروش خودروسازان انجام گرفته است، اظهار کرد: پیش فروش خودرو نباید در اختیار خودروسازان باشد بلکه این طرح‌ها باید به صورت سیستماتیک و زیر نظر دستگاه‌های نظارتی اجرایی شود.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar