فروش فوری محصولات ایران خودرو از ۳۰ بهمن ماه آغاز خواهد شد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:13
فروش فوری محصولات ایران خودرو از 30 بهمن ماه آغاز خواهد شد

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه ایران خودرواعلام کرد: همزمان با عرضه شمار بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای پیش رو، حباب قیمت خودروهای این گروه دربازار شکسته خواهد شد.

مصطفی خان کرمی با ذکر این مطلب افزود: گروه ایران خودرو با تمام توان خود و بهر ه گیری از ظرفیت‌های موجود به ایجاد بهبود شرایط تولید تلاش می‌کند به صورتی که هم اکنون تحویل این گروه به حدود روزانه ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

وی افزود:‌ با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تأمین قطعات و واحدهای تولیدی گروه ایران خودرو، عدد تحویل درآینده نزدیک به بیش از ۱۵۰۰ دستگاه هم افزایش خواهد یافت.

خان کرمی تاکید کرد: گروه ایران خودرو در طول روزهای پیش رو با فروش فوری و تحویل محصولات در سال ۹۷ با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت‌ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند که به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند کما اینکه در روزهای جاری شاهد آن هستیم که دلالان از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سوء استفاده نموده و از موقعیت و وضعیت کنونی که براقتصاد کل کشور حاکم می‌باشد، حداکثر سودجوئی را می برندو ما درصدد هستیم که در مقابل این عده از مشتری نماها مقابله نموده و خودرو را به دست مصرف کننده نهائی برسانیم.

خان کرمی به متقاضیان توصیه کرد، که فریب این دلالان را نخورده و منتظر شروع شرایط فروش فوری گروه ایران خودرو باشند.

وی گفت: اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۷ به طور روزانه و مستمراز ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت فروش اینترنتی شروع خواهد شد.

خان کرمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدداریم با عرضه مناسب دراین ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت‌های افسارگسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تأمین نمائیم.

لازم به ذکر است، به منظور کوتاهی دست واسطه‌ها و برای اینکه محصولات به دست مصرف کنندگان نهائی برسد، از محدودیت هائی همچون هر کد ملی یکدستگاه، عدم امکان ثبت نام افرادی که در طول ۱۸ ماه اخیر ثبت نام داشته‌اند، عدم امکان ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال و ... استفاده خواهیم نمود.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "فروش فوری محصولات ایران خودرو از ۳۰ بهمن ماه آغاز خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احمد
مهمان

تمام آشفتگی های بازار زیر سر خودتونه
به بازار خودرو نمیدید تا قیمت بازار بره بالا ، بعدش میاید فروش فوری میزنید با قیمت ۵ درصد زیر بازار ؟ !
بازار خودرو روز به روز انحصاری تر و کثیف تر میشه