فروش میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران از ماه آینده شروع می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فروش میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران از ماه آینده شروع می‌شود

گروه آرین موتور پویا تازه‌ترین محصول خود، میتسوبیشی اکلیپس کراس را در شوروم مرکزی به نمایش گذاشت و از ورود این اتومبیل به بازار کشور خبر داد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس، تازه‌ترین اتومبیل میتسوبیشی است و مملو از امکانات رفاهی برای راننده و سرنشینان این اتومبیل است. برای مثال می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، سیستم جلوگیری از برخورد با مانع جلویی، ترمز پارک برقی، هدآپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ برای نمایش دائمی محیط اتومبیل، گرمکن صندلی جلو، صندلی عقب و فرمان، موس با قابلیت لمس برای تنظیمات سیستم صوتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

همینطور میتسوبیشی اکلیپس کراس از پیشرانه توربوشارژر نوین با تکنولوژی MIVEC که ۱.۵ لیتر حجم دارد و می‌تواند ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت تولید کند، بهره می‌برد. جعبه دنده CVT هشت سرعته با حالت اسپرت هم با این موتور قدرتمند هماهنگ شده است که در نهایت عملکردی فوق العاده و باورنکردنی را برای میتسوبیشی سواران به ارمغان خواهد آورد.

علی شکوهی مدیر بازاریابی شرکت آرین در مورد شرایط همکاری و ارتباط میتسوبیشی با کشور گفت: همانطور که مشاهده می‌کنید تازه‌ترین اتومبیل میتسوبیشی یعنی اکلیپس کراس در شورم مرکزی میتسوبیشی مستقر در دفتر مرکزی شرکت آرین مستقر شده است. این اتومبیل به سفارش آرین موتور در ژاپن در حال تولید است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته اگر تمامی تشریفات اداری در زمان مقرر انجام شود امیدواریم که بتوانیم هفته نخست شهریور نخستین سری از این اتومبیل‌ها را تحویل متقاضیان بدهیم. این ششمین اتومبیلی است که به سبد محصولات آرین موتور اضافه شده است.

شکوهی در مورد شرایط فعلی و احتمال وضع تحریم‌های شدید و وضعیت این شرکت تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و فعالیت‌های کمپانی کما فی سابق در جریان است. با این حال ما منتظر نتیجه مذاکرات نهایی برجامی که تیم وزارت خارجه ایران با اروپایی‌ها در حال انجام است هستیم.

او یاد آوری کرد: تأثیر اعلامیه ترامپ بیشتر از آنکه جنبه بین المللی داشته باشد موجب آشفتگی داخلی در بازار کمپانی‌ها شده است، بهتر است فضا کمی آرام‌تر شود و مدیران ارشد دولتی فضا را مدیریت کنند.

قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس با توجه به وضعیت ارزی و اقتصادی ایران زیر ۳۰۰ میلیون تومان و با توجه به میزان ثبات و تصور بر ارائه ارز ۴۲۰۰ تومانی برای شرکت‌های خودرویی خصوصی، برابر با ۲۶۴ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این اتومبیل با توجه به حجم آپشن های ارائه شده و بازه قیمت بسیار رقابتی آن، رقیب سرسختس برای محصولات برتر بازار چون نیسان جوک و تویوتا CH-R و اکثر خوش فروش‌های کره‌ای بازار چون توسان و اسپورتیج است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "فروش میتسوبیشی اکلیپس کراس در ایران از ماه آینده شروع می‌شود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
نتگ
مهمان

بالای ۲۶۰ فروش نمیره .حتی اگه ارز ۴۲۰۰ هم نگیرن باید برا مراحل اول با توجه به رسمی بودن نمایندگی از کمپانی تخفیف بیشتری گرفته و سود خودشونو کاهش بدن

استاد
مهمان

قشنگه. بنظرم تا ۴۰۰ ، یا حتی ۴۵۰ هم میشه به خریدارانِ بیچاره جا کرد.