قرارداد ایران و پژو سیتروئن در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
قرارداد ایران و پژو سیتروئن در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تصمیم پژو برای خروج از کشور در پلتفرم‌های سابق که در ارتباط با قراردادهای گذشته این کمپانی با خودروسازان داخلی است صدق نمی‌کند.

رامین نورقلی پور در مورد خروج کمپانی خودروسازی پژو از کشور در پی اعمال تحریم آمریکا اظهار داشت: علی رغم اینکه دولت فرانسه از برجام حمایت می‌کند و علاقه مند به حضور در آن است به کمپانی‌های خود اعلام کرده که خود کمپانی‌ها باید تصمیم بگیرند که در صحنه اقتصاد ایران حضور داشته باشند یا خیر.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه کمپانی‌های فرانسوی بیشتر خصوصی هستند، گفت: به نظر می‌رسد که کمپانی خودروسازی پژو تصمیم به خروج از صحنه اقتصاد کشور را گرفته است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه البته مسئله خروج پژو از کشور بستگی به پلتفرم‌های گوناگون این کمپانی دارد، ادامه داد: تصمیم پژو برای خروج از ایران در پلتفرم‌های سابق که در ارتباط با قراردادهای گذشته این کمپانی است صدق نمی‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آخر با تصریح بر اینکه وضعیت قراردادهای تازه خودروسازان با پژو و اینکه خروج این کمپانی با قراردادهای امضاء شده مغایرت دارد یا خیر در جلسه ویژه کمیسیون باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: احتمالاً طول هفته آینده خروج پژو از ایران در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar