قطعه سازان طبق قرارداد قطعات خودروسازان را تحویل می‌دهند

شنبه 11 خرداد 98 ساعت 10:43
قطعه سازان طبق قرارداد قطعات خودروسازان را تحویل می‌دهند

امکان ممانعت از عرضه قطعه با وجود دستگاه‌های نظارتی امکانپذیر نیست

عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی گفت: اگر قطعه سازی با خودروساز قراردادی مبنی بر ارائه قطعه منعقد کند موظف به تحویل به موقع قطعات بوده و نمی‌تواند به دلایلی خاص از عرضه قطعه سرباز بزند.

رضا رضایی، با رد هرگونه انحصار در صنعت قطعه افزود: به طور قطع قوه قضاییه و دیگر دستگاه‌های نظارتی بر عرضه قطعات تاکید دارند و در صورت احتکار با تولیدکننده برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر قطعه سازی بنا به دلایلی از عرضه قطعه سرباز بزند به طور قطع این دستگاه‌ها به موضوع ورود خواهند کرد چون که در نهایت منجر به نارضایتی مردمی می‌شود و این عمل خلاف قانون خواهد بود.

این فعال صنعت قطعه با تاکید بر همدلی بیشتر بین قطعه سازان و همچنین با خودروسازان اظهار کرد: مطرح کردن نام یک قطعه ساز در رسانه‌ها و هجمه وارده به او در وضعیتی که با جنگ اقتصادی دست به گریبان هستیم، کار درستی نیست و پیشنهاد می‌شود بدون حاشیه و با همدلی بیشتر در مسیر رونق تولید گام برداریم.

رضایی تاکید کرد: قطعه سازان همواره بر اساس تعهدات خود به خودروسازان تولید می‌کنند و امکان تخلف در این زمینه وجود ندارد پس اعلام این دسته از خبرها جای شبهه دارد.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar