مطالبات قطعه سازان از ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد

چهارشنبه 4 اسفند 00 ساعت 15:13
مطالبات قطعه سازان از 15000 میلیارد تومان عبور کرد
انجمن همگن قطعه سازان استان تهران در نامه ای به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا اعلام کرد: مطالبات سررسید شده از دو شرکت، از ۱۵ هزار میلیارد تومان فراتر رفته، ضمن اینکه در تسهیلات خرید دین با زنجیره تامین نیز همکاری های لازم از سوی بانک ها صورت نگرفته است.

در این نامه که با امضای امیرحسین جلالی نایب رییس انجمن مذکور منتشر شده است، با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال هزینه شرکت ها به اوج می رسد، آمده است: تعدیل قیمت بسیاری از قراردادها هنوز به روز رسانی نشده است.

در این نامه با توجه به اینکه برنامه زمان بندی در خصوص پرداخت مطالبات ترتیب داده نشده، اضافه شده است: تاخیر در تامین و تدارک مواد اولیه، دیون پیمانکاران و دستمزد کارکنان موجبات نگرانی سازندگان را از کمبود نقدینگی فراهم کرده است.

همچنین این احتمال داده شده است که این موضوع برنامه های افزایش تولید و حتی ادامه روند فعلی را در سال آینده با اختلال روبرو می کند.

در پایان این نامه از دو خودروسازی مورد خطاب خود درخواست شده تا هر چه زودتر دستورات مقتضی در زمینه این موضوع را صادر کنند تا در ادامه آن زنجیره تامین بتواند بیش از پیش برای تحقق اهداف بلند شرکت های ایران خودرو و سایپا تاثیر گذار باشد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar