قطعه سازان پای تولید خودروسازان ایستاده‌اند

سه شنبه 8 بهمن 98 ساعت 12:29
قطعه سازان پای تولید خودروسازان ایستاده‌اند

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: ما قطعه سازان پای تولید خودروسازان ایستاده‌ایم، اتفاق بسیار خوبی افتاده و با شکست تحریم‌ها به عدد تولید ۲۵۰۰ دستگاه که فکرش را نمی‌کردیم دست یافتیم.

مازیار بیگلو شب پیش در گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی در ساپکو گفت: امروز می‌توانیم بگوییم اثر تحریم‌ها را به کم‌ترین حد خود رسانده‌ایم،‌ تحریم‌ها برکتی دارد که همه استفاده کردیم.

وی با اشاره به پروپاگاندای رسانه‌های معاند در خصوص توانمندی صنعت خودرو کشور گفت:‌ ما به این واکنش‌ها عادت کرده‌ایم و توجهی به آن نمی‌کنیم. در روزهای سخت تحریم دست به دست خودروسازان داده و کارمان را انجام می‌دهیم.

بیگلو ادامه داد: بابت اصلاح قیمت‌ها قدردان مدیرعامل ایران خودرو هستیم، ‌قیمت ۹۳ درصد قطعات اصلاح شده است و باقی آن هم با درخواست تولیدکنندگان اصلاح خواهد شد. عدالت در پرداخت‌ها هم رضایت قطعه سازان را به دنبال داشته است،‌ هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد اما اقدامات مؤثر و بزرگی انجام شده است.

دبیر انجمن قطعه سازان با ذکر این که جامعه ظرفیت افزایش قیمت خودرو را ندارد گفت: قیمت مواد اولیه عقلانی نیست و باید دراین زمینه ( قیمت مواد اولیه )‌ بازنگری شود.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar