لزوم برخورد تاکسیرانی با رانندگان متخلف

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
لزوم برخورد تاکسیرانی با رانندگان متخلف

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که افزایش نرخ کرایه ها در تهران ۱۲.۵ درصد بوده است گفت: تاکسیرانی وظیفه اعمال نظارت بر نرخ های تصویب شده دارد و باید با تخلف ها برخورد قانونی صورت گیرد.

محمد علیخانی درمورد دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ تصویب شده توسط بعضی رانندگان تاکسی، گفت: اگر گزارشی درخصوص افزایش بی رویه نرخ کرایه های تاکسی در خطوطی به شورا ارسال شود مطمینا پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: افزایش نرخ کرایه های تاکسی به طور متوسط ۱۲.۵ درصد است و سازمان نظارت بر تاکسیرانی وظیفه دارد بر افزایش نرخ کرایه های تاکسی نظارت کند و در صورت مشاهده تخلف باید طبق آیین نامه ها و ضوابط موجود که مصوبه شورا می باشد برخورد قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: اگر گزارشی از افزایش خارج از حد معیین شده در خطوط تاکسیرانی به شورا ارسال شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. هرچند که افزایش ۱۲.۵ درصد مصوب میانگین است اما افزایش بیش از ۱۵ درصد در خطوط نداریم. درحقیقت در خطی ۸ درصد و در خط دیگری ۱۵ درصد افزایش داشته ایم.

وی تاکید کرد: تعیین عدد ۱۲.۵ درصد برای افزایش بر اساس کارشناسی هایی بوده که قبلا انجام گرفته است. درحال حاضر نیز نظارت بر عهده تاکسیرانی است و باید با متخلفین برخورد قانونی کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar