ماجرای کتک زدن مشتری سایپا

پنج شنبه 16 اسفند 97 ساعت 09:47
ماجرای کتک زدن مشتری سایپا

چند روز پیش، یکی از متقاضیان سایپا در یکی از نمایندگی‌های این شرکت در کرمان به دنبال انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.

این بانو که طبق گفته خودش ۱۴ ماه پیش با پرداخت ۳۱ میلیون تومان اقدام به ثبت نام برای خرید یک دستگاه خودرو با موعد تحویل سه ماهه کرده اما هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته است، برای چندمین بار به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه کرده و خواستار تحویل خودرو شد، ولی این بار مورد فحاشی و ضرب و شتم مسئول این نمایندگی قرار گرفت.

به گفته این مشتری، در ابتدا مسئول این نمایندگی اظهار کرده که خودرو موجود نیست و با کنایه به او گفته که باید خودرو را از فرانسه تحویل بگیرد! ضمن اینکه به صراحت به وی اعلام کرد که هیچ ضرر و زیانی از بابت تأخیر در تحویل خودرو به وی پرداخت نخواهد شد و سپس این فرد شروع به فحاشی و ضرب و شتم این مشتری کرد. بعد از آنکه مشتری سوار خودرو شده تا به کلانتری رفته و از فرد خاطی شکایت کند، این فرد به سمت وی حمله ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بعد از گذشت ساعاتی، رئیس این نمایندگی با مشتری تماس گرفته و با ذکر اینکه اگر فیلم فحاشی و ضرب و شتم نماینده را پخش کند، دستش به هیچ جا نخواهد رسید، به وی هشدار داد که در صورت انتشار فیلم، خودرو به وی تحویل داده نخواهد شد و گروه سایپا با پخش یک «شوی تبلیغاتی» از کنار موضوع به راحتی عبور خواهد کرد. نمایندگی هم برای چند روز تعلیق خواهد شد و سپس کارش را از سر خواهد گرفت.

به دنبال این اتفاق که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی هم به طور گسترده منتشر شد، نماینده ویژه مدیر عامل سایپا اعلام کرد که این موضوع به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و از این مشتری دلجویی شده است.

عبدالله بابایی در ادامه اظهار کرد که فعالیت نمایندگی متخلف به حالت تعلیق درآمده است.

وی افزود: نمایندگی متخلف باید در مراجع قضائی پاسخگوی برخورد ناشایست خود باشد که پیگیری آن برعهده مشتری خواهد بود. علاوه بر آن، سایپا برخورد جدی با نمایندگی خواهد کرد و مجازات گوناگونی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه پیشگیری شود.

ناتوانی خودروسازان و واردکنندگان به تعهدات خود در قبال بخشی از پیش فروش‌های انجام شده از جمله مسائلی است که این روزها باعث نارضایتی خیلی از مشتریان آنها شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "ماجرای کتک زدن مشتری سایپا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
mohammad eftekhar
مهمان

خدا لعنتتون کنه

میلاد
مهمان

کسی پراید تمیز در حد ۱۴الی۱۵تومن سراغ داره لطفا اصلاع رسانی کنه ممنون میشم

میلاد
مهمان

ازماست که برماست