احتمال مختل شدن روند تولید خودرو

چهارشنبه 4 اسفند 00 ساعت 16:09
احتمال مختل شدن روند تولید خودرو

انجمن قطعه سازان استان تهران طی نامه ای به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به عنوان ۲ خودروساز برتر این صنعت در کشور اعلام کرد: مطالبات سررسید شده از ۲ شرکت ، از ۱۵ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است. ضمن اینکه در تسهیلات خرید دین با زنجیره تامین نیز همکاری های لازم از سوی بانک ها صورت نگرفته است.

در این نامه که با امضای امیرحسین جلالی نایب رییس این انجمن منتشر شده است، با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال هزینه شرکت ها به اوج می رسد بیان کرد: تعدیل قیمت بسیاری از قراردادها  هنوز به روز رسانی نشده است .همچنین برنامه زمان بندی در خصوص پرداخت مطالبات ترتیب داده نشده است.

انجمن قطعه سازان استان تهران با تاکید بر این نکته که تاخیر در تامین و تدارک مواد اولیه، دیون پیمانکاران و دستمزد کارکنان موجبات نگرانی سازندگان  را از کمبود نقدینگی فراهم کرده است افزود: احتمال می رود که این موضوع برنامه های افزایش تولید و حتی ادامه روند فعلی را در سال آینده با اختلال روبرو کند.

در پایان این نامه از ۲ خودروساز مورد خطاب خود درخواست شده تا هر چه زودتر دستورات مقتضی در زمینه این موضوع را صادر کنند تا در ادامه آن زنجیره تامین بتواند بیش از پیش در جهت تحقق اهداف بلند این ۲ شرکت تاثیر گذار باشد.

نامه قطعه سازان استان تهران
عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar