مدل‌های لوکس ایتالیایی را دوباره در خیابان‌های ایران خواهیم دید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
مدل‌های لوکس ایتالیایی را دوباره در خیابان‌های ایران خواهیم دید

زمان زیادیست زمزمه ورود دوباره برند محبوب آلفا رومئو به بازار کشور شنیده می‌شود و حالا واردکننده رسمی این برند با دو مدل جولیا و استلویو قرار است به بازار لوکس‌ها تکانی اساسی بدهد.

آلفا رومئو خودروساز ایتالیایی در تدارک بازگشت دوباره به بازار کشور است و برای این کار دو خودروی جدید خود را که از زبان طراحی تازه و پشتیبانی فنی شرکت فراری برخوردارند واسطه کرده است. جولیا سدان سایز سی و کوچک جثه در کنار استلویو کراس اوور کوچک و اسپورت لوکس آلفا رومئو دو خودرویی هستند که قرار است سبد محصولات آلفا در کشور را تکمیل کرده و موجب بازگشت مجدد این برند ایتالیایی به بازار وارداتی‌های لوکس شوند. البته خبر بد برای دوستداران آلفا، عدم عرضه گسترده مدل هاچ بک جولیتا است که در غیاب هاچ‌بک‌های بزرگ و اسپورت شهری در کشور، به یک گزینه بی بدیل با قیمتی نسبتاً مناسب تبدیل شده بود. ولی ببینیم برادران تازه از راه رسیده جولیتا یعنی استلویو و جولیا با چه مشخصات و قیمتی به بازار کشور ارائه می‌شوند.

استلویو، کراس اوور با طعم پورشه ماکان

این خودرو از بدو ورود به دو بازار بزرگ آمریکای شمالی و اروپا توانسته با وجود قیمت زیادی که دارد بیش از ۳۵ هزار دستگاه فروش داشته باشد و از این راه خود تبدیل به یک رقیب جدی برای پورشه ماکان، جگوار اف-پیس و ولوو ایکس‌سی ۶۰ نماید. طبق اطلاعاتی که روزنامه هفت صبح از وضعیت عرضه این خودرو در کشور به دست آورده احتمالاً شاهد ارائه مدل استلویو با یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو و ۲ لیتری که قدرتی معادل ۲۸۰ اسب بخار خواهیم بود. این خودرو که از فهرست کامل تجهیزات رفاهی و ارتباطی به همراه سامانه دودیفرانسیل بهره می‌برد قرار است با قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی به بازار عرضه شده تا از این طریق جای خالی مدل آلمانی پورشه ماکان را بگیرد. گفته می‌شود برنامه شرکت فروش ۵۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه از این مدل جذاب و اسپورت است.

جولیا سدان، پیشنهاد وسوسه‌انگیز

آقای سدان‌های کوچک اسپورت لوکس صدایش می‌زنند. سال ۲۰۱۷ همین ماه بود که نمونه کوادروفولیای آن با پیروزی بر بهترین خودروی این کلاس یعنی ب.ام.و ام ۳ و غلبه برعملکرد بالای محصولات بنز و کادیلاک بعد از سال‌ها سلطه ژرمن‌ها را در این رده خاتمه داد. مهندسی مدرن کمپانی فراری که به کمک آلفا رومئو آمده کاری کرده تا این سدان نوظهور به کمک یک مجموعه بسیار دقیق فنی اعم از پیشرانه، جعبه دنده، تعلیق و شاسی به محصولی بسیار جذاب با سطح رانندگی بالاتر از ب.ام.و که همیشه استاندارد این کلاس سخت بوده بدل گردد. سدان جذاب و اخموی جولیا که از بدو معرفی در سال ۲۰۱۶ توانسته تا حالا بالغ بر ۵۵ هزار دستگاه در دو بازار اروپا و آمریکای شمالی فروش داشته باشد در کشور فعلاً رقیب مستقیمی ندارد.

همینطور طبق آنچه روزنامه هفت صبح از آن مطلع شده قرار است جولیا در دو سری ۲۰۰ و ۲۸۰ اسبی با پیشرانه توربوی ۴ سیلندر ۲ لیتری به قیمت ۳۰۰ و ۴۵۰ میلیون تومان با دو سطح تجهیزات گوناگون و متنوع به بازار عرضه شود و برنامه شرکت برای سال نخست فروش ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه از این خودرو است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "مدل‌های لوکس ایتالیایی را دوباره در خیابان‌های ایران خواهیم دید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

من عاشق جولیام.از وقتی که عکسهاش منتشر شد تا الان دارم از داغ عشقش میسوزم.یعنی میشه یکروز سوارش بشم ای خداااا

مهمان
مهمان

استادیوم ۴۵۰۰۰ دلاری با قیمت ۵۰۰ میلیون بکنن تو پاچمون

فری
مهمان

میگن ۴۵۰ ولی بازار ازادش ۷۰۰ میشه

داریوش رحیمیان
مهمان

ماهم که فقط نگاه میکنیم ! نهایتش درحد خرید جولیتا ۲۰۱۴ بتونیم باشیم :/ خوب دندون ما مردمو شمردن . من باز مثل همیشه میگم نخرید دوستان نخرید .

mahad
مهمان

بله دیگه تو این مملکت هرکی پول داره از اینا سوار میشه هرکیم پول نداره باید پوسترشون رو توی اتاقش بزنه یا عکسشونو بگراند کامپیوتر یا گوشیش بزاره وحسرت یه پراید فکستنی رو داشته باشه یاد اون جمله افتادم که گفت عدالت همیشه بر دوش فقرا میشینه بر باعث وبانی این وضع مملکت لعنت