موتورهای گلکسی را به صورت قسطی بخرید

یکشنبه 2 اردیبهشت 03 ساعت 11:00
موتورهای گلکسی را به صورت قسطی بخرید

شرکت موتورسیکلت‌سازی اس وای ام (SYM) فعالیت خودش را از سال ۱۹۵۴ در تایوان آغاز کرد. در این شرکت علاوه بر اسکوتر، موتورسیکلت و ATV چهار چرخ و محصولات دیگری هم‌چون خودرو و مینی تراک‌های هیوندایی نیز تولید می‌شود.

اس وای ام از ابتدا فعالیت خود تاکنون حدود ۱۶میلیون موتورسیکلت تولید کرده است. یکی از موتورهای این مجموعه، موتورسیکلت گلکسی بوده که در کنار کارایی بسیار عالی، ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد نیز دارد. در این مقاله می‌خواهیم به ویژگی‌ها، انواع و خرید این موتور بپردازیم.

ویژگی موتورسیکلت گلکسی

چراغ‌های جلویی این موتور، حالت دو بخشی دارد که در کنار خطوط شکسته با زوایای تیزی که از باک به سمت پایین وجود دارند، ظاهر آن را بسیار جذاب، جوان‌پسند و تهاجمی‌ می‌کند. موتور گلکسی همچنین طراحی زیبایی در قسمت چراغ LED عقب دارد و نیمه بالایی بدنه، از قسمت باک تا انتهای زین هم‌چون N طراحی شده است. در دیدرس راننده، یک کنسول کیلومترشمار تمام دیجیتال وجود دارد که اطلاعات مورد نیاز در آن قرار داده شده است.

موتورسیکلت گلکسی دارای انجین تک سیلندر چهارزمانه آب خنک بوده و با انژکتوری با سیستم تحریک سوپاپ به حجم ۱۸۳ سی‌سی مجهز شده است. نیروی این موتور ۱۸ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۱۵.۲ نیوتن متر در دور ۷۵۰۰ است.

این نیرو را یک گیربکس شش دنده به سمت چرخ‌دنده عقب منتقل می‌کند. حداکثر سرعت رسمی این موتور سیکلت ۱۳۴.۵ کیلوگرمی برابر با ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت بوده که در برخی منابع این مقدار ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. در سیستم تعلیق این خودرو، تعلیق جلو آن تلسکوپی و تعلیق عقب آن تک کمک فنر مرکزی است.

باک این موتور ظرفیت ۱۱ لیتر را دارد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. در نتیجه شما می‌توانید با این موتور به طور متوسط حدود ۵۰۰ کیلومتر مسافت را رانندگی کنید.

انجین موتورهای گلکسی بسیار روان و نرم است و دور موتور آن نیز به نرمی افزایش می‌یابد. ترمز جلو و عقب این نوع موتور ۲۶۳ و ۲۲۲ میلی‌متر بوده که برای متوقف کردن گلکسی قابل قبول است؛ اما در مقایسه با رقبا چندان پرقدرت نیست.

ارگونومی این موتور سیکلت تایوانی، طبق نیکد اسپرت شهری تولید شده و نسبتا قابل قبول است. زین راننده موتور بسیار نرم و پهن بوده و ارتفاع آن برای افرادی با قد بیش از ۱۷۵ سانتی‌متر مناسب خواهد بود. اما زیر سرنشین دوم آن چندان ایده‌آل نیست. این موتور همچنین در رنگ‌های مختلفی تولید شده که شامل رنگ‌هایی نظیر آبی، سفید، قرمز، بژ و نوک مدادی است.

انواع موتور سیکلت گلکسی

موتورسیکلت‌های گلکسی انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • موتور سیکلت گلکسی J200 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی NA180 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی SF180 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی طرح آیروکس R155 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی CL160 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی مدل NH180 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی NH250 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی مدل JT200 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی SR200 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی مدل NA250 سال ۱۴۰۲
  • موتور سیکلت گلکسی CL150 سال ۱۴۰۱
  • موتور سیکلت گلکسی مدل SR200 سال ۱۴۰۱
  • موتور سیکلت برقی نیرو موتور گلکسی ۱۵۰۰ سال ۱۳۹۸
  • موتور سیکلت گلکسی مودناس GT130 سال ۱۳۹۵

خرید موتور سیکلت گلکسی Galexy

نتیجه عملکرد بالا و خوب این برند موتور، افزایش تقاضای آن در ایران است. به همین دلیل بهتر است این مدل موتور را از مراکز معتبر خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع موتورهای گلکسی با وام کالا به صورت قسطی اقدام کنید. فروشگاه‌ اقساطی موتور که فروش موتور اقساطی دارند بهترین گزینه برای خرید بنلی قسطی هستند.

آخرین قیمتی که از این موتور سیکلت اعلام شده را از فروشگاه‌های معتبر آنلاین به‌ دست آورید. رقبای سرسخت گلکسی برند موتورهایی نظیر آپاچی آر تی آر ۲۰۰، پالس ۲۰۰ NS، آپاچی ۱۸۰ بنلی TNT 25 و ... هستند.

 

Galaxy بهترین موتور گلکسی

برای خرید بهترین موتور گلکسی قسطی این سه نکته را در نظر داشته باشید:

  • قبل از خرید، موتور را تست کنید تا مطمئن می‌شوید که موتور برای شما مناسب است.
  • از موتورسیکلت طبق اصول، درست و با توجه‌ به نکات ایمنی استفاده کنید.
  • حتما برای خرید موتورسیکلت به مراکز معتبر که دارای مجوز هستند مراجعه کنید.

در جدول زیر، ۳ تا از مدل‌های خوب این برند را مقایسه کردیم.

 

بهترین موتور گلکسی

سیستم سوخت‌رسانی

ترمز عقب

ترمز جلو

ظرفیت باک

حداکثر سرعت

گلکسی

 SYM FX150cc

انژکتوری

دیسکی / CBS

دیسکی / CBS

۵ لیتر

۹۰ کیلومتر بر ساعت

گلکسی

SYM SR200cc

انژکتوری

دیسکی / CBS

دیسکی / CBS

۵.۵ لیتر

۱۰۰ کیلومتر بر ساعت

گلکسی

 SYM JX249cc

انژکتوری

دیسکی / CBS

دیسکی / CBS

۱۲ لیتر

۱۲۴ کیلومتر بر ساعت

 

موتورسیکلت گلکسی

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد ویژگی موتورسیکلت گلکسی و انواع آن صحبت کردیم. از جمله خصوصیات بارز این موتور می‌توان به ظاهر جوان پسند آن، نیرو ۱۸۰ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور دقیقه، سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت، باک ۱۱ لیتر و میزان مصرف سوخت ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

همانطور که عنوان کردیم، این موتور انواع مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از گلکسی SR200، J200، SF180، X125، TN110، NH180، JX250، CL150 . در انتها به شما خرید اقساطی موتورسیکلت گلکسی را پیشنهاد دادیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar