نمایندگی‌های هر شرکت مانند پرچم داران جبهه نبرد اقتصادی آن شرکت هستند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نمایندگی‌های هر شرکت مانند پرچم داران جبهه نبرد اقتصادی آن شرکت هستند

گردهمائی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل با حضور مدیران ارشد گروه ایران خودرو دیزل، شرکت گواه در محل این شرکت برگزار شد.

در این جلسه یونسیان مدیر عامل ایران خودرو دیزل با ذکر این که شرکت با استفاده درست و بهینه از امکانات و توانایی‌های خود می‌تواند به جایگاه واقعی خود و شایستگی‌های قبل بیش از بیش دست پیدا کند، تاکید کرد: با پذیرش کاستی‌های پیشین و برطرف کردن آنها باید در پی راهکارهایی ویژه و جدید برای برون رفت از بحران و رسیدن به کیفیت بالا در عملکرد خود باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به این مساله که آمار هر شرکتی نشان دهنده عملکرد آن شرکت است یادآوری کرد: دسترسی به این راهکارها باید با تعامل سازنده بین ایران خودرو دیزل و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شرکت حاصل شود و اعتقاد به اصل مشتری مداری باید سرلوحه و شعار بنیادین این تعامل باشد.

مهندس یونسیان با اشاره به توان زیاد شرکت ایران خودرو دیزل برای تولیدات باکیفیت، اراده و همدلی برای رسیدن به رویکرد مشتری مداری را برای نمایندگی‌های گواه لازم دانست

مدیرعامل ایران خودرو دیزل تاکید کرد: در بین محدودیت‌ها و تحریم‌ها همواره راه‌حل‌های زیادی کشف می‌شود، از نمایندگی‌های حاضر در این نشست درخواست کرد با به اشتراک گذاشتن تفکرات و تجربیات خود و واکاوی مشکلات موجود، راهکارهای کارشناسی برای برون رفت از آن ارائه دهند.

در این جلسه همچنین محمدی مدیرعامل شرکت گواه هدف گذاری شرکت گواه را ارتقای رتبه نمایندگان گواه و برنامه ریزی برای مشتری مداری اعلام کرد و راه رسیدن به این اهداف را برداشتن قدم های الزامی مانند سیستم یکپارچه در تمام نمایندگی‌ها دانست تا مشکلات مشتریان روز به روز کمتر شود.

نمایندگان گروه گواه هم که از نقاط گوناگون کشور در این نشست حاضر شده بودند، در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش رو نظیر کیفیت محصول و قطعات و تسهیل در ارائه خدمات و مراحل خرید مشتریان، راه کارهای مفیدی را برای هرچه بهتر ارائه کردن خدمات به مشتریان ایران خودرو دیزل با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مطرح کردند.

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل که تحت پوشش شرکت گواه فعالیت می‌کنند در این مراسم با تاکید بر اینکه نمایندگی‌های هر شرکت مانند پرچم داران جبهه نبرد اقتصادی آن شرکت هستند، خواستار تعامل بیشتر و وجود یک رابط و تعامل پایدار و همیشگی میان خود و مدیرعامل ایران خودرو دیزل بودند که این پیشنهاد با نظر مساعد مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل مواجه شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar